星期三, 2月 01, 2012

V 型護理 韓mask 滿屋! Mask House 鑽石級V型面膜 及 韓方草本升級系列面膜

打完botox 都有兩個月啦!
為左keep 住個V 型效果,我每晚都好勤力用卵磷脂溶脂精華去興下塊面架!
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/297103

另外,我更加有敷下瘦面面膜啦!
以下呢個係近期發現既好玩物!


韓國最新極速瘦臉「鑽石級V型面膜」


其高效BodyFit™ 精華敷於下頷位置後,再利用壓力式導入法,
把每滴精華逼入雙頰,極速提升並鎖緊面型輪廓,並加速面部血液循環且燃燒多餘脂肪。


重塑天然養眼的鑽石V型美貌,煥發性感deep V鑽石面。
http://www.mask-house.com/ portal.php?mod=topic&topicid= 14



第一次接觸呢個mask, 真係好得意。
一收到即係公司開返玩!同事仲話我似玩SAW 添!


以前係龍成都見過類似既瘦面帶,雖然自己冇試過,但係朋友仔都話work work work!

V型纖面膜內附V-Fit Mask 一塊.

先將mask 敷係Jaw line 上, 闊邊位置敷面頰, 另一邊敷係頸.
唔洗5秒, 已經feel 到mask 興啦, 原來佢係用發熱既原理去燒脂~
Very nice, 熱力就係脂肪既剋星~~ burn burn burn~~come on baby, 燒死我啦~~




之後再利用瘦面帶, 收緊面部塑型~~

哈, 帶左瘦面帶, 個樣好funny~~ do 咀仔.
講野都好唔方便.. hahahaa....


40分鐘後......


JAW LINE 再現!!!!!!!


效果差成1cm 咁多~~~~ 好誇張~~
(其實我都研究左好耐我有咁度錯位.. anyway.. 的確係有即時提升到既...)

用得個1次, 當然唔會希望佢有"持久"既效果啦, 敷左面大約1個鐘就回覆完形lu~~
我估keep 住用佢1個月, 效果可能會更架持久同明顯 ~~
哈~ 到時後, 我塊面重唔尖到拮死人!!!!

==========================================================
玩完呢個瘦面mask 後, 對Mask house 的產品愈來愈有興趣!


剛剛新推出既韓方草本升級系列面膜更加要大讚~


蘊含各種韓國草本成份, 利用韓國獨特既草藥技術, 針對性改善皮膚既各種問題

4款面膜, 各有長處, 為肌膚既各面需要補給~
活‧煥妍韓方草本面膜
白‧亮采韓方草本面膜
潤‧豐凝韓方草本面膜
水‧漾澤韓方草本面膜


http://www.mask-house.com/ portal.php?mod=topic&topicid= 18


面膜紙質細薄, 非常貼面, 大大將精華注入每一寸肌膚.

冇時停既我, 敷緊面膜既時候都硬係要攪下呢攪下路.
所以敷埋眼位既MASK一定唔適合我, 但係我卻偏偏喜歡用呢類型MASK.. 因為....
眼位我可以剪出黎, 敷係鼻頰既位置,
鼻頰位置好易乾, 好易甩皮架, 呢個兩小塊就最好用黎敷鼻啦~

其實paper 又真係幾方便既, 雖然知道功效不及cream mask, 但係懶係上黎, 我都一定會先揀paper mask.

記得有一日, 面太乾, 不停多手搲搲搲!! 塊面即刻敏感, 仲起左好大既一粒瘡!!!!OH NO!!!
返到屋企即刻敷返塊 "水‧漾澤韓方草本面膜", 第二朝即刻好返晒...
最衰我唔記得影比大家睇, 不過... 真人真事呢~~ HAHAHAA

韓方草本面膜剛係1月18日推出, 有興趣就去搵萬寧貓啦~~ ^^

謝謝收看


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza


1 則留言:

  1. 點解你帶個條帶唔會變低能仔0既?= ="
    [版主回覆02/03/2012 13:57:28]咁既樣仲唔低咩??????? !!!!!!!!!!!!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...