星期一, 2月 06, 2012

要keep 住年青樣, 得要注重健康~~ 終於搵到我可以KEEP 住食既補健產品 - 維特健靈 - 茜莉莓Acai

怕老!已經唔再係女生既專利,現今社會好多男生都開始貪靚起黎,
原因都係希望可以言長青春,留住現在最美既一刻!
而我?我當然都會怕老啦!最怕變成黃面婆,
怕肌膚暗啞,怕出乾紋...
加上親友常說我既樣子比真實年齡要輕,我就更加想留住呢一刻啦!

最好既"防腐"方法,當然要係飲食同運動上著手。
但生活煩忙,要食得均衡真係有啲難度。
要內外健康抗老化,除左盡量多菜少肉,多運動,我仲會依賴supplement.

四出尋訪了好一陣子, 當中不少係試用邀請及自購。

大部份都係初期很見效,進入第二星期效力開始減弱,第三星期就打回原形。
早期試過某牌子的啫喱口服產品, 講真我真係唔知佢work唔work. 因為我的確係頂唔順陣味, 冇繼續試落去。
試左兩個星期, 係有少少減黃, 但的確係好輕微的。

每次食佢我都要左溝加右溝避開陣味,後來真係食到好冇心機。

爸爸說,點解唔試一下大牌子的?一言驚醒。

原來,大牌子中都有一些唔會太貴,可以afford到長期服用的,功效亦都合心水的。

我的最終決定就是維特健靈 - 茜莉莓Acai。

主要成份係 超級水果之王 – 巴西莓(Acai Berry)
等我黎講下呢個莓有D咩咁好啦~~~

巴西莓擁有比藍莓與蔓越莓還強十倍的抗氧化成分;
巴西莓也提供所有已知可食的莓類中最高的 ORAC值,且比紅葡萄多出33倍更有益健康。

一、巴西莓擁有三種強有力的抗氧化劑:花青素、維他命E、Ellagic Acid。
1. 花青素:有抗氧化及抗癌功效。阻斷低密度脂肪(壞脂肪)的能力、防止血栓和保護細胞抵抗危險致癌物質。
2. 維他命E:強效的生物抗氧化劑。幫助增加血中含氧量、中和氧自由基、使細胞膜完整、減少某些癌症的風險、老年痴呆症、 心臟病、 白內障和帕金森氏症。
3. Ellagic Acid:是一種天然成份,具有很強的抗氧化、抗突變及抗癌特性,巴西莓是大自然 Ellagic acid的最佳來源。

二、含不飽和脂肪酸及植物固醇:

三、含種胺基酸及多種礦物質 (如:鈣、鐵、磷..)

四、極佳膳食纖維來源及營養份
巴西莓也是一極佳膳食纖維來源,可以幫助增加飽足感、促進腸道蠕動。

巴西莓的功效
1.預防疾病
2.提供營養元
3.增強免疫系統功能
4.提高體能
5.增進健康
6.修原作用
7.防禦保護
8.保護眼睛
9.含有優質脂肪酸
10.有助消化脢及活性生長因子(Coenzyme Q10)是十分重要的營養素
11.恢復青春活力
12.降低膽固醇
13.富含多種維他命與礦物質
14.強化循環系統功能
15.防癌
16.降血糖
17.富含鐵質與纖維
18.改善失眠
19.蛋白質與氨基酸蛋白質是修築細胞的基石
20.清潔排毒

茜莉莓 Acai
助你抗氧化、袪銹班,不讓肌膚生銹!
「茜莉莓」中的花青素能調節表皮底下血管的滲透性,使皮膚細胞時刻都水份充盈,

煥發肌膚剔透亮澤。花青素亦是上佳的抗氧化劑,助你趕走「銹斑」。
HK$499.00 60粒

從Ice Mask 試用, 再慢慢認識維特健靈的保健產品。
每初以為多數產品都係為年長少少的人士養生保健而設。
了解後才發現原來也有適合我的! 每朝空肚服兩粒,我已經食左佢一個多月啦.

身邊有位唔識吞膠囊既朋友仔,令我靈機一觸。
打開膠囊試一試味。 藥粉本身係冇味架,所以加入牛奶/果汁/麥皮/湯/咖啡/奶茶等等都冇問題~~
唔洗擔心會影響到食品原身既味道!

每朝來一杯紅梅汁~ 對女仔既泌尿系統好好架~

服用初期,皮膚未見有什麼改變。
但的確係精神左, 減小左瞓唔醒既感覺。排便方面, 頭一星期每日都會來2-3次架!

同我之前試過既唔(就算是同樣用巴西莓為主要成分)。
別的主力要讓你先看到皮膚上的改善, 所以很快就會打回原形。
但茜莉莓Acai主力由內部調理開始, 改善排毒系統, 代謝循環。體內毒素減少了, 皮膚自然冇咁暗啞啦!

唔代妝上鏡有咩好怕?(哈,係呀!嚇親你之嘛,又唔係嚇親我!=P)

所以呢, 要個樣睇上去keep 住年青, 先要讓身體運得健康。
爸爸成日話, 只要身體好,就咩都會好架啦!
果然家有一老如有一寶, 抵我咁錫你既, 知你一直想試甙糖仁蔘, 好啦!
以後由我包底, 你要乖乖每日食,控制住啲血糖呀!

謝謝收看


Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ F&B **NEW


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...