星期五, 2月 10, 2012

修身方程式 - 第一站 Elyze (上)

話要減肥, 真係講左好耐。但係都有開始過。

平常已經有regular 跑步同食清啲。

但除此之外,真係要諗下有咩其他野攪等個型修得好睇啲!



其實體重唔係我最大既concern, 修下身既線條先係最重要。

而第一站我黎到Elyze。



早係一年多前我已經參加過Elyze既塑身療程, 而效果非常之work. 係treatment 貴啲。

所以做左7次就冇繼續lu. 最後一次磅重係108磅。爽爆!



但都係因為瘦得緊要,家人朋友同事都好為我擔心,身體更加反抗我啦!





所以,今次我目標係只要修heap 同大比好了,治療師Becky都同意。

度高磅重了,ibody 機分析全面,一量就知點樣去重點減!

結果出來了,下身既肌肉量合格,上身就唔到標。

唉,搬左屋,冇club house, 冇尖做!!**8月一定搬!一定要有club house 的!

同樣地,脂肪比例都高左,循環都係一樣麻麻地啦!冇計,體質問題啦!問題太多,灰灰地。



開始脂肪轉移 -首先係溶脂

之前減得我好fit 既就係呢部儀器啦!

Becky 指我下脂肪身實的的,就好似雪硬左既牛油。

要先將佢溶化 (咁要坐熱水定入微波爐?哈!爛!)





碌碌碌,熱辣辣, 消脂之餘仲可加快循環。

睇睇即時效果, 左邊heap位真係提升左好多呢。

(由於位置太3級+死相.. 今次冇相得住^^)



仲有呀,原來我右小腿開始出面靜脈曲張。我自己都唔知添。

Becky 專程幫我碌幾下, 加快循環可以控制病情。


深層熱力令血管放鬆,即刻冇咁明顯!

(都係.... 死相呀. 下次再影比大家睇啦~)





都係個句啦!一次療程會有即時效果, 但係keep 得唔耐。

一係就要做得密啲,7-10日左右一次啦。

兩三個月就可以開始減少次數,甚至乎係一個月一次既maintenance,


 


所以我都已經有打算結婚之前一鋪過, 依家只係未有人娶姐~~AHHAAHA


儲下$$~~





下次繼續~~




謝謝收看






Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ F&B **NEW


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...