星期一, 2月 13, 2012

粉紅情人節!來一個特別的甜~~ ^^ Part 2 - 粉紅愛爾蘭忌廉芝士雪糕

情人節快樂~~ 來到Part 2了~~ ^^
今天主角仍時Bailey's 呢~

Part 1 : 愛爾蘭玫瑰蜜酒芝士蛋糕 http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/686353/index

點解要揀Bailey's?
一,因為佢易入口,酒味唔重。
二,佢比我既感覺係好甜蜜,好溫暖,好有戀人既感覺。
三,配入任何甜品,佢都係天下無敵既!

今次揀左一款濃味小小既cream cheese. 試下做一款cream cheese icecream.
我都係隨心試下,haa 效果出黎又唔錯wor.

只要你熱誠,愛心同花小小心思。
將cook book 上的recepe 改變一下,就可以做出另一款甜品lor.
試下試下,就會成功架啦!

今次呢個,都係自己試出黎既食譜。希望都啱你口未啦!


材料:
忌廉芝士    190g
砂糖    70g
忌廉           170g
牛奶           120g
Bailey's       48g
玫瑰香露     1/8 tsp    
粉紅色食用顏料             2-3drops


做法:

1. 忌廉芝士+砂糖打至軟身


2. 加入牛奶+Bailey's+玫瑰香露+粉紅色食用顏料攪勻


3. 打起忌廉至7成企身加入以上混合物中, 輕輕攪勻


4. 入模, 冰箱雪1小時


餅面果凍裝飾材料

玫瑰花茶                    120ml
魚膠粉                        2tsp  
蜜糖                           1tbsp  (可加可減, 隨個人口味)
糖                              15g (可加可減, 隨個人口味)
玫瑰花碎                     少量

裝飾果凍~~

1. 用2湯匙熱水煮溶魚膠粉


2. 玫瑰花茶+蜜糖+糖+魚膠液


3. 放涼後+玫瑰花碎, 輕輕加入忌廉芝士雪糕中

4. 果凍凝固後就食得!


比我再整的站,我唔會加這個果凍,味道好像不是太夾的!
雪糕有很濃郁的Baslieys 味,質地似雪巴。 oh my god, 我很喜歡呢味道,怕肥都已經隊了好幾杯啦!
希望我愛的人喜歡這個啦!


約翰一書4:19 「我們愛, 因為神先愛我們」

Happy Valentine's Day!!



1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...