星期一, 3月 19, 2012

修身方程式 - 第一站 Elyze (下) -- 已經減左2kg啦~~

來到最後兩次的Elyze 瘦身治療啦!
一連3次既Elyze treatment, 為我既身體做好"準備功夫"
點解我咁講?
因為3月中我就要進行另一個瘦身療程啦,賣下關子先!=)

上一次的治療是溶脂,將大腿上那些又硬又實的脂肪輕輕軟化,就以將雪硬的牛油軟化一樣。方便日後深層處理。
而第二次則是針對我的循環,脂肪軟化了,就要增加循環代謝率,加快燒脂效果。

同一部儀器,不同的度數,不同波長就可以做到另一種效果。
刺激循環,度數會調得較低,所以能量會比溶脂時低。

感覺都沒那麼強,暖暖的,分別左全後腿,前大腿,hip 位及肚腹碌呀碌。好舒服呀!

第三次,終於等到做爆脂療程啦! 好期待呀! 一次treatment 等同6次抽指wor. 原理係將一早軟化左既脂肪打散送走。

呢一邊機頭係先進行既,將脂肪細胞打散成脂肪酸。

再用另一邊就係即時將脂肪酸送到淋巴管讓身體自然排走。

聽上去好有道理,做完treatment 真係即時軟左好多。
四手treatment, 今日有兩位治療師一齊幫我做treatment,

佢地話有啲客人喜歡兩邊一齊做,感覺balance 啲,所以比我感受下,哈,原來咁都得架喎!

呢個原理既treatment,將脂肪數目減少其實都有反彈既機會。
平時一定要好好做運動同保持飲食健康呀!

完晒3次treatment,自己都好乖戒零食同做運動,係時候度一度,磅一磅,睇下set 比自己既keep fit program 有冇效先!
haa 經過2星期狂pickup 返個運動量,跑步同做負重運動,全身整體度數都細左,手同腳已經細返半寸,腰同hip 位更加細左成寸。


體重亦都減左2kg!! 離我110磅的目標又近返好多啦! 值得慶祝!
睇返inbody 的數據,基礎代謝率 由1189kcal 升返上1222kcal 啦! 但仍比正常女性應有的1300kcal 還要低!

難怪我的食量不多但都咁易肥!

除左繼續keep 住要有高運動量,增加代謝率外,還得多吃高纖食品,增加飽腹感,降低胃口。

每日低過1100kcal, 好易爆煲架咋,放入口的每一件食物都要先考慮清楚! 

醫生還建議我晚餐skip carbohydrate, 增加protein 同fiber,真係可以瘦得好快架!

果然我呢個身體真係要用運動黎keep fit ! 天氣暖左好多啦,我又可以狂做運動啦!
不過,除左運動,我都有個法寶既!下篇話你知啦!

只要了解左自己的身體,減肥就一點都不困難啦!
加油加油!

前篇: 修身方程式 - 第一站 Elyze (上)
謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...