星期日, 3月 18, 2012

早晚追擊衰老因子 - Estee Lauder Re-Nutriv 活肌再生美白系列

記得有一次外出做Facial, 皮膚分析時治療師問我最concern 啲乜?

我回答"我最怕出紋"。


真是一個奇怪的答案,邊有人會咁樣答架。

的確係呢,苦心經營左我既皮膚咁多年, 付出既金錢同時間真係唔小,

當依家人人都讚我皮膚好好時, 我真係想象唔到有一日我會係面上揾到一條皺紋或任何老化即象。


所以由去年開始,我慢慢將抗衰老及美白產品加入我的護膚日程中。

提一提大家,如果當中有人同我一樣愛健康膚色既, 咪以為你就唔需要美白呀。

好多美白產品當中都有維他命C 預防色素沉澱同暗啞,所以咪以為愛晒黑既你就唔需要美白呀!

至於選擇抗衰老產品我就有自己一套,由於本身未有出現衰老問題, 要預防,唔希望由零變做一,選擇是唯有靠口碑!

Estee Lauder 一向被稱為抗衰老專家,想起以前皮膚很差時曬太陽曬到甩晒皮,

媽媽比我用佢的Advanced Night Repair,啡色那瓶, 當年還年輕,皮膚吸收及修復都很快。

用左 一個星期皮膚就好了,色班都冇出過,自那次後, 我就立志長大左一定要用Estee Lauder 抗衰老,而要似媽媽一樣,樣子跟真實年齡差10歲!

(如果媽媽還在世,她的樣子一定還十分年輕的)


今年開始使用Estee Lauder 產品抗衰老,而我既日夜對策就係 Re-Nutriv 活肌再生美白系列 + CyberWhite Brilliant Cells全能細胞亮白系列.


PM  激動亮白因子,淡化各種色斑

晚上用的CyberWhite Brilliant Cells全能細胞亮白精華同盈潤晚霜 之前都有同大家分享過 http://blog.yahoo.com/ wengichow/articles/694863/ index



用左兩個星期啦, 白淨就好似未有明顯, 但係的確冇咁黃既, 由其係眼袋下的淚窩位呢~

特別愛用盈潤晚霜, 每晚都用佢黎按摩, 佢質地真係非常柔軟, 足夠滋潤但係又唔會令皮膚油笠笠,

我好鐘意撩很多來按摩, 皮膚可以慢慢吸收, 佢既分子亦都好細, 唔怕面霜會留係面上吸收唔到架~


效果雖好, 但因亮白精華的滋潤度只屬中級, 用左我既極dry 皮膚上好似未夠潤.所以相比上黎, 我更喜歡用Re-Nutriv 活肌再生美白系列.

一次性解決皮膚衰老問題,有效去除色斑,均勻膚色, 同時可以減淡幼紋,緊緻肌膚,重燃肌膚活力, 令皮膚光亮無瑕如剔透白瓷


AM  變青春功效,達致歲用無痕

一家人要比黎比去又真係'假'左d既..

不過平均黎講Re-Nutriv 活肌再生美白精華的確比全能細胞亮白精華好. 



我指既並唔係效果功能上, 而係感覺上, Re-Nutriv 活肌再生美白精華的確比全能細胞亮白精華滋潤得多.

用後感覺好舒服, 塗一層已經好夠, 又唔油膩又吸收得快~

香味怡人, 雖然個泵設計得衰左小小, 好難控制分量. 不過感覺良好加明顯效果經已勝過一切~~ 呵呵呵~

總覺得用精華要配合同家的面霜先至可達至最出色功效.

呢個習慣我已經堅持左2-3年啦, 有能力既, 我真心建議大家follow 呢個用法.

活肌再生美白面霜同樣柔軟, 唔通就係Estee Lauder 面霜既特色?

oh no, 我已經深深愛上啦.. HAHAHA. 難怪媽媽咁多年來對Lauder 始終如一.. (亦都證明左我冇偷媽媽的面霜用架)



我最喜歡既活肌再生美白面霜改善到我皮膚對護膚品既吸收度,

自從用左活肌再生美白面霜, 皮膚吸收度明顯高左 (咁係咪即係皮膚又後生左呢?)

以前塗幾多皮膚都係唔夠滋潤, 呢個相信係最明顯既改善啦~

同大家分享一下每晚3分鐘按摩手法啦!

1。額頭,由中心位置一左一右往太陽穴邊向拉開。 到達太陽穴時輕輕按壓。



2。從太陽穴沿髮邊往下拉至頸中間,輕輕往內壓。



3。打開掌心,由臉的中央位向外拉。



4。面分左右,以下巴為中心,沿腮線往上拉至耳珠位置



5。最後由耳珠沿勁旁淋巴位向下拉至鎖骨向內按壓。
每晚3分鐘,就可以加強皮膚吸收度及改善排毒啦!兩set 產品都好好, 好適合我既皮膚用.

其實點解要分早晚用? 冇解架.. 對調都冇問題呢. 不過唔想皮膚咁快就適應左支精華, 定期轉下用法都係好事黎架.

我習慣左每兩星期就轉一轉, 下星期我會將亮白精華調到早上同活肌再生美白面霜一齊用, 唔知會唔會有特別效果呢~
早晚夾激抗衰老, 希望黎緊呢10年我都可以KEEP 住好皮膚, 淨係塗小小BB cream 就可以出街啦~ hehehe

Blogger
Trial was invited by Fashion & Beauty

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...