星期一, 3月 26, 2012

古靈精怪--Gi's beauty X Gi's Kitchen 瑞士卷卷蛋糕 Switerland Collagen Roll Cake

每次一走過我既工作枱,同事都會講以下既說話:
"屎忽鬼,古靈精怪,呢支/樽/包野有咩用呀?"
"又有新野? 你食唔食得晒架?"
"你啲supplement 當飯食架?"

哈哈哈,我就係一個咁既人啦,凡對身體冇害既野都覺得一試無妨!
(多年服用supplement 經驗<--呢個說法好似有啲奇怪!)
天生體質比較差,所以每一次首服supplement 都很有效果。當然,身體適應一定會啦,我又唔係食啲名貴supplement.
我習慣定期轉一轉食唔同既口服產品,刺激下身體既適應度。所以,大家見我成日試乜都試,古靈精怪,係有原因的啦!

正因為我係一個長期服用supplement 既用家,所以每次試新野我都會以"有冇比之前服用的無咁見效" 黎做準則。
試Cupal Beauty 前我係服緊一抗氧化產品,唔洗亂估啦,我冇分享過既!

服用短短數星期,膠原補充呢一環當然未有太大感覺啦,口服膠原都係先補充內臟同軟骨既需要先,未有咁快到皮膚啦。
皮膚既抗氧化度冇減低到, 呢黃氣冇出返黎,都幾impressive! 都係會句啦! 對於我呢個長期supplement 用家,冇差到就叫好架啦!

佢既食法變化多,所以我成日會用佢黎整色整水架!同大家分享下先!

正能量汁

蘋果抗氧化,奇異果更有紓壓作用,係開心果,正能量果黎架!

將蘋果同奇異果既分量係2:1,加入1匙橙味Switerland Collagen點綴一下。好味有益!

飲得多,靚得多!
男友係不知情下飲左一大杯,哈!靜靜雞幫佢補返下!

妹妹唔鍾意飲果汁,好啦! 整過第二樣比你!

瑞士卷卷蛋糕 Switerland Collagen Roll Cake
食字怪!成隻"瑞士"食左落肚!

蛋糕材料:
蛋白霜 (蛋白 120g  + 糖 60g)
蛋黃 80g
糖 20g
菜油 60g
牛奶 60g
低筋麵粉 80g (用低筋粉蛋糕會軟身啲,易卷啲)
泡打粉 1/2 tsp
梳打粉 1/4 tsp

忌廉材料:
淡忌廉 200g
糖 15g
Cupal Beauty Switerland Collagen 橙味 5g
Rum 酒 少許
雲呢拿香油 少許

忌廉做法:
1。一邊打去忌廉,一邊分2-3打加入糖及Switerland Collagen, 打至8成企身。

2。再加入Rum 酒及雲呢拿香油,再打至9成企身。放入雪櫃備用。


蛋糕做法:
1。將蛋白輕輕加起,分2-3次加入糖,打至7成企身,備用

2。糖分2-3次打入蛋黃打勻,再加入菜油及牛奶

3。所有麵粉過籂,加入蛋黃漿中。

4。先將1/3粉漿加入蛋白霜中輕輕拌勻(用folding method), 再倒進粉漿中拌勻。

5。入盤,表面刮平。180度焗15分鐘。

**重點來了**
大多人遇到既困難就係卷唔起,一卷個cake 就裂。
除左注意用低筋粉外,仲要留意降溫速度。焗完唔好開爐,很個cake 慢慢降溫,咁樣個cake 冇咁易下塔,更可keep 住個濕度。
5分鐘後,可以開小小門,平衡內外空氣,再等3-5分鐘就OK 架啦!

另外,甩開牛油紙後,先將蛋糕卷起放置數分鐘。啡色蛋糕面要外露,所以卷前蛋糕面要向下。

塗上Cream (新手唔好咁貪心),下面係不良示範
好似卷壽司咁卷起。要溫柔,亦要快手。

卷好包上保鮮紙,放放雪櫃雪1個鐘 (心急既可以學我放冰格雪25分鐘)

忌廉未雪實,所以有小小流,但係原來咁既texture,妹妹同王生再鐘意呀! 錯有錯著!好野,成功!
(ps. 我第一次整架咋!)

Cheers!!!! 希望你喜歡~~
謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...