星期二, 3月 27, 2012

修身方程式 - 第二激 瘦身按摩 Kilo Off

除左跑步做運動同做修身療程之外,另一樣必做既就係用瘦身霜啦!
水腫型?肌肉型? 我兩腫都係,我係一個超水腫既運動人。
同食supplement 一樣,瘦身霜我都會keep 住試下唔同牌子,身體始終都係有惰性既。不停比啲新野佢"刺激"下!
今期既"刺激品"就係Kilo Off 新出 3D收緊塑形啫喱.

Kilo Off 既去水腫丸同咖啡,我一直都有服用開架,每一次療程完左,我就停一段時間,switch 去其他牌子,再pickup 返Kilo Off.
所以,其他用家遇到既"用左一排就冇效"都冇係我身上發生過!(touchwood)

Back to topic, 咁啱近排用緊另一款瘦身產品係大肶同小腿效果唔錯!

為左唔好打亂試用效果,Kilo Off 3D收緊塑形啫喱我會試係手臂,肚腩,call 機位同hip 位。

除左收緊,Kilo Off 塑形啫喱有咖啡因,可減輕浮腫,同美白去暗啞,啱晒我啦!

每次接觸新既瘦身霜都會有一件事擔心,就係無論產品講到幾清爽都好,都一定會粘褲。

老實講, 3D收緊塑形啫喱都有啲粘,不過用係上半身加續少塗就冇問題啦!
每一part 都係用咁上下分量,貪心就會粘褲架啦!

用左幾個星期,上身既肌肉唔多,所以更易見到去水收緊效果。
呢份係Elyze 治療師係上星期幫我量既尺寸,剛好用左兩星期。加埋運動,手同腰hip 既數字真係細左呀!

(ps 我係Elyze 只接受大腿treatment.)

順面同大家分享下平時係屋企做既運動。呢一條Resistant Band 我成日都提架啦! 用佢就足夠鍛鍊全身每一寸肌肉架啦!


Focus 係手臂,我會做以下呢set 動作!
隔日做,每次4set, 20下一set. 每set 休息半分鐘。


另外,我仲有用佢鍊埋hip 位同做situp,自己好難set  位影,下次揾機會影比你地睇啦!
除左做運動,我已經開始左係Pretty Medical 做推脂treatment, 每次完左沖完涼都第一時間塗3D收緊塑形啫喱,加強提升同收緊效果!

Hip 位既修減寸數唔係好明顯,不過就的確提升左!著左貼身褲就好易睇得出。
身型好左,自信心都爆爆地,呢排著衫都唔洗全遮pat pat. 貼身褲加中長T 好smart!!
姿整仔著呢類衫既時候都好care 褲仔"現型"架。呢個時候我會選擇著Tback, 敏感日子就著平腳褲。

今日有樣好介紹,就係Jocky 既無縫內褲,貼腳無痕,唔會擠出一節節核突肉。
褲邊更有膠邊, 以防褲邊會卷起或移位,好貼心呀~


喜歡穿平腳褲既,可以跟我揀boyleg (近排有啲變態覺得平腳褲仔好sexy,自己都入左唔少!!lol )
自覺sexy...熄匙!!!


今日打扮得靚靚,放工後有好多地方去,又有得玩啦! 今個3月真係好充實。

下星期要好好寫下3月遊記先得!

~~Check Out my Slim-Shape-Fit Project~~
修身方程式 - 第一站 Elyze (上)
修身方程式 - 第一站 Elyze (下) -- 已經減左2kg啦~~

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...