星期日, 3月 25, 2012

膠原自生第三部曲 Reenex ﹣ 緊緻

終於黎到Reenex 膠原自生3部曲的最後一個session.
就係RF 射頻,令皮膚自生膠原,提升緊緻輪廓。

早係一年前首試膠原自生四部曲時,因為安排上出了問題, 而無進行到呢個療程。
所以今次係真真正正既第一次!!

話就話第一次,其實我認識左呢部儀器好耐架啦!
係咪好熟面口呢,就係Elyze 用黎做消脂循環個部瘦身機啦! 配合唔同既度數就可以用係面上治療架啦!


做係面同做係身體好唔同。
治療師會不停幫我check 住受熱溫度,一但皮膚過熱就可能會焯傷。
再者,治療師話我既耐熱度比人高。佢不停問我熱唔熱,其實都只係暖啦,所以J 幫我check 得更加密!


原理同做身體既一樣,只係波長唔同,做修身消脂,波長一定要到達更深入既脂肪層,但做面就可以淺層一點,去到真皮膠原層,刺激膠原細胞就可以了!

亦都因為係射頻儀器,會有即時緊緻功效架,先做右邊面,我既右邊面比左邊大架,碌左幾下即刻balance 返啦~~


一次RF treatment 最多KEEP 到3-4日,享受時間太短啦! 但係我真係好Enjoy 冇包包面既日子!
我知道有更永久啲既treatment, 不過真係好貴呀! 希望有一日我發左達,可以做咁貴既treatment 啦,依家,我發住夢先啦!


謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...