星期四, 3月 22, 2012

碌碌下精靈眼 - Dr Swiss 嬰肌抗浮腫緊緻原液

認識我既都知其實我冇咩自信,
唯有一講到皮膚,護膚,我就立刻好似上左身咁... 大把心得講不停。
自信留於表面,我既自信直頭就係表面,每當人話我皮膚好, 我就心花怒放架啦!
要keep 住呢個快感,就要花好多心機護膚。

眼睛係靈魂之天窗,一但出左紋就成個樣都老晒,仲好難攪添。
我好明白自己呢對單眼皮會易下垂,加上皮膚乾易出紋,又有敏感眼週好易變黃,
所以眼部護理我一定會做足,亦周不時試下新產品。

近3星期,我就試左Dr Swiss 嬰肌抗浮腫緊緻原液。

走珠式設計可以去黃去腫通淋巴,增加血液循環,重點按摩紓緩眼睛疲倦。

呢排轉天氣,對眼黃到要遮左先出街。
所以用佢既頭2個星期都唔覺有太大分別,不過用個走珠按下按下又幾爽,唔洗用手指按,

輕輕一滾精華就走出黎,唔怕會㦸主皮膚。由眼頭至眼尾慢慢按開,眼仔會冇咁攰架。

講返功效,對唔住都要講聲,加因我係"走珠克星",每次用走珠識既眼精華都會出紋,

其實我都唔明點解,人地用得好地地,我就次次都出事,百試百中,今次都唔例外。

平日冇眼紋,所以一出細紋就好覺眼,為左試夠有星期寫報告,唯有塗多一層抗皺精華啦!

小小心得分享:
塗面既精華同面霜分子較大,難以被眼周皮膚吸收。
所以最好就係同返護眼既護膚品,敷面霜時要避開眼週愈遠愈好,咁就會減低出油脂粒既機會啦!

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...