星期三, 3月 21, 2012

腸道健康, 皮膚健康 -- 白蘭氏Inner Shine美妍纖梅飲

從小到大我都受腸胃問題困擾,以前,一個星期2- 3已經係慣常既事,曾幾何時試過一星期都未必有一似。
天天都有對我黎講更係非常奢侈。雖然我唔叫好肥,但體重都幾高,肚子成日谷住又脹大,成個羅茲威爾咁。

自從開始左做運動,飲食均衡同休息夠後,我既腸胃已經好左好多。雖日日都會有便便,但始終覺得還未去清,感覺上宿便都好多。
亦有發現女性既下腹肌肉冇男性咁發達,所以團積宿便或便秘既機會都較容易發生。
試過無數咁多針對腸道既supplment, 其實大部分都係有效既,不過同樣,身體亦都好快就適應,咁上下就停止左工作。

所以我會不定期試新腸道產品,而今期試既就係白蘭氏既白蘭氏Inner
Shine
美妍纖梅飲



最初認識佢,仲以為又係美肌飲品(因為我將佢同小S 的巴西莓mixup 左)

呢個 for 腸道健康先啱。腸胃好,皮膚都會好啦,其實都係一樣姐!

對於口服健康飲品,我真係好picky,又難服待。

只要個味有小小怪,texture 難入口,就算產品再好再名貴我就已經唔會繼續試。

所以,唔好講咁多,試左個味先!



濃郁既西梅汁,我鐘意呀! 杰撻撻既果汁我唔怕,西梅我更加鐘意添 (為左使排便更順,我成日都食西梅架)

可是,一支真係唔多夠喉。哈哈哈。

感覺上,空肚飲會吸收得好啲,所以每朝出門前我都會飲一支架。
飲左都有一個星期,相信係液體關係,易被身體吸收。

所以第二朝便便已經軟左好多,量就同平日差唔多,暢通左,呢個星期個肚都有咁脹咁谷,亦都小左去唔淨既感覺。

相比起以前試過既清宿便產品,一日上2-3次都試過,排出的宿便減輕肚谷情況,腸道更加輕鬆啲。

反而美妍纖梅飲就mild 好多,令便便軟化,減輕排便不適,減少宿便。

但係講到要清除體內已有既宿便,感覺上要加長服用時間先可以改善得到。所以選擇有益腸道既口服產品,都係因應返唔同人既體質好啲。
都市人10個有9個都有胃病,腸胃病,揀健康產品都係先揾個mild 啲既好!

我就concern 美肌排毒,而男友就最關注頭腦靈活係問題。所以屋企啲補健產品都係呢兩個範疇上。
上星期白蘭氏攪既blogger seminar 講既就係腦部補健問題,其實我好比心機聽架,不過醫學研究既野真係唔係我個味!我連營養學都讀唔黎呀,咪玩啦!

只好拎晒啲資料了佢睇,佢係半個醫人呀,見到呢啲數據野即刻狂咪,好啦,開支雞精比你補返下啦!睇完你要繼續溫書啦! 我瞓lu!


**Blogger
Trial was invited by Fashion & Beauty



謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...