星期五, 4月 27, 2012

最適合都市女性的卸妝水 BIO- 西洋薔薇潔面卸妝水

無獎問答遊戲,睇下你有了解我!
阿Gi 最擔心既面陪問題係咩?
3。2。1 無錯!我最怕就係出紋啦! 由其係眼紋!
眼睛多紋,即變無神!全個樣老左5年都似!
成日都教大家點用eye serum eye cream 保養,其實除左Skin Caring, 卸妝都係導致細紋形成既主要原因。

或許你用緊既卸妝油,卸妝水卸力不足,又或你習慣左卸妝時狂擦?
唔洗我講你都知會有咩事發生啦!
所以一支卸妝力強又溫和既卸妝水真係一級重要架!

BIO- Rose Centofolia Makeup Remover
西洋薔薇潔面卸妝水

不刺激 抗炎 舒緩保護肌膚  溫和去除面上彩妝和不潔物


一向偏愛水性卸妝,只要泵在化妝棉上一敷一抹就可。

以往用既卸妝水,要卸差不多半分鐘才清到8成眼妝,亦我的粗實眼線必定要再多卸幾次,mascara 更要仔細卸。
而這個只要敷5-10秒, 眼妝眼線一下就可清到8-9成。卸Mascara 時亦省了不少功夫!

而且,成份都是我認識的花水精油,溫和皮膚。
已經用了2-3星期,皮膚沒有發生什麼異樣。
加上,一支已可以解決眼面妝。
省時,方便,實惠,溫和。
不就是都市女性想要追求的嗎?

省了時間,還有空閒敷面呢! 爽!


Bio 暫時未有銷售點架,如果大家有興趣可以查閱FB 專頁
facebook: www.facebook.com/bio-labscience
contact: 3579 8929

謝謝收看




Contact Me: 
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW   

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...