星期二, 5月 01, 2012

持久化妝你認識嗎? Vytal Mei 持久修眉修色

4星期前在FB page post 過一張很引大家注意的照片。
相中的不是我啦! 當日出席活動是要了解Vytal Mei 的服務!

等我好簡單咁講下持久化妝係咩料啦! Point form 易睇啲!(由大家最concern 既開始)

- Vytal Mei 服務非一般常見的紋眉,繡眉,飄眉, 將顏料放入真皮層。Amiea 技術是將天然顏料放入底層表皮, 對皮膚及身體損害大大減低.
(我明大家同我一樣要過家人個關!所以呢一陪份我已問得好仔細!)
- 使用天然顏料, 並通過歐盟認証, 對人體無害, 更可被人體吸收. 比起以往的技術安全得多.
- 利用比毛外更細既針咀,將顏色加入皮膚層內,1-2年間就會慢慢地減退。
以前用的顏料多含水銀或金屬, 不會因氧化而變化, 持久化妝亦非永久性,顏色不會在身體上,不同一般死實紋眉,退色後會留有灰紅烙印。anytime 都可以改色改型。
- 顏色多,可用在眉,眼線,唇及面上,只要配合唔同針頭就可以了! 如要修改或遮暇,只需蓋一層膚色再上色就ok 啦!
- 不脫毛,對皮膚眉毛生長無影響
- 除顏色外,日後更可加入不同精華如B5 gel 改善皮膚
- 衞生,所有用具一次性使用

聽完咁多我都好安心啦! 再睇埋demo 先!
眉毛:先塗麻醉,畫出眉型,就開始落顏料啦。需時2小時

眼線:同樣塗麻醉,小心地落顏料。需時1小時

我訪問過model 及水魚,佢地一致都話唔痛,無咩感覺。
效果自然,過三星期仲會更加好!超心郁呀!

我一向都唔喜歡自己既眉型,眉毛少但長,眉峰又前又高,即係同呢symbol 一樣^^ OMG
了解後跟男友介紹此服務,一向對紋眉等反感既佢竟然批准我去做呢個brows service。好感動。當然啦,因為兩樣野跟本就係唔同。
科技既進步!好彩舊年佢冇比我繡眉姐!
 

我知好多絲打都好想"攪攪堂眉",但因家人男友反對所以遲遲未有動手。今次呢我持久化妝,我有信心大家定可跟我一樣過關架!
下星期我就會親自做白老鼠啦! 記得留意睇我個效果啦!



其實我仲有好多心得架.. 如呢個服務可以用係D咩方面上 (除左外眉之外)
不如我下次再同大家分享啦~  下次再分享得詳細D, 等大家可了解更多~

睇完我介紹,你都有興趣待久化妝嗎? 快Click 有著數有discount 架! 
SPECIAL OFFER LINK: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHM1ZWE4VmVpSVFzR0h3U19WY2ZhU1E6MQ 
6月30日前登記, 可享原價服務的75折. 
即... 
眉毛: Ori $5,800 折後: $4,350
 (平時繡一對眉都要6-7千, 呢個優惠真係超值~~)


Vytal Mei  2521-5288
中環德己立街1-13號世紀廣場1403室  
FaceBook: 
https://www.facebook.com/vytalmei

謝謝收看




Contact Me: 
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW    

2 則留言:

  1. 這跟植眉有什麼分別?
    [版主回覆05/10/2012 12:29:30]其實他是繡眉的朋友呢~

    回覆刪除
  2. 請問洗面游水會唔會甩色?
    [版主回覆05/20/2012 08:34:11]當然唔會啦,顏色打入左皮膚架
    [版主回覆05/20/2012 08:33:54]當然唔會啦,顏色打入左皮膚架

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...