星期二, 4月 10, 2012

洗面知多少?Covermark Mineral Wash 礦物膠原潔面霜

洗面,一個大家每天都會做既指定動作。
有人每天一次,亦有人每天3-4次,希望塊面清爽啲,舒服啲。
但其實簡單如洗面呢樣大家都習以為常既動作固中都有好多學問架!


早在兩星期前我在Covermark 的潔面Seminar 中,先知原來洗面係有咁多學問架
有專業人者講解,就如同上了一課。

1。早晚洗面;很多人都會以為早上洗面個令皮膚更乾,更缺水。
其實真正程序是早晚洗面,令洗去多餘油脂以免阻塞毛孔。
乾性皮膚只要用對產品更可使皮膚分泌油脂平衡,
不用擔心令皮膚更乾更缺水啦!

2。溫水;過熱或過冷既水溫都會令皮膚受刺激而產生油脂。
要使油脂分泌運作正常,可試以溫水洗面。水溫愈接近皮膚溫度, 刺激愈少對皮膚愈好!

3。起泡重要 ;朋友們,你有習慣先搓起泡再使用嗎? 老實講,我冇架。
時間問題啦,起泡都要時間架!
但其實對皮膚最好既洗面方法並唔係用手在皮膚上捽,
而係先將產品起泡,再將泡泡係皮膚上滾動。
咁做可減輕皮膚因過分磨擦形成細紋,或使角質層破壞導致水分流失。


當然,用對產品先至係最重要既一環!首次試用粉底皇Covermark 既潔面霜,
估唔到Skincaring 都一樣咁掂,相信係對任何膚質既sis 都係一個非常好既選擇!

Covermark Mineral Wash 礦物膠原潔面霜
利用最新獨有的「高效泡沫」技術,一次過徹底地清除肌膚表面老化角質及清除毛孔內堆積污垢。
在肌膚表面形成天然保護膜、鎖住水份!
含「礦物泥」成份,比起一般潔面品多出四倍的潔淨能力,增強肌膚吸收度!

雖然只係用左短短一星期,但已經足夠體驗到佢既三大主打效能:
1. 「礦物泥效能」:四倍潔淨
一向都以為自己塊面好乾淨,冇生粒粒,其實皮膚底層收埋左好多污物。
礦物泥有能力將殘餘既化妝物、皮脂、油脂也一併清除。

軟化角質,阻止老舊角質团積。
Mineral Wash 既起泡能力非常強,放心,都是天然成份。

起泡後,將泡泡直接放係皮膚上,會感受到泡泡郁動,好似滲緊入皮膚底層咁,進行佢既清潔軟化工作


2. 「屏障效能」:膠原鎖水
礦物泥成份性質溫和,與其他成份配合形成保護膜,鎖緊水份,
潔面後更加唔會有我最怕既繃緊感覺!
皮膚好似飲飽水咁,唔洗用極保濕曉精華面霜都已經好夠滋潤,好舒服!


3. 「護膚效能」:精華護膚
蘊含不同的草本精華,改變細胞,使膚質細緻、嫩滑。加速角質在軟化後的自我更新, 
有增強肌膚後用護膚品的吸收力! 令肌膚回復滋潤、明亮、剔透!

的確,用了差不多有兩星期,早晚用認真試,皮膚的確健康左,白淨左。
吸收好左,最好就係再冇繃緊既感覺呀!
估唔到洗面都有咁多學問,用對了產品更加可以解決咁多問題。

另外,同系列既toner 同makeup remover 都係好野黎架!

用完Mineral Wash 再用Lotion, 皮膚個即刻淨白左好多架。

仲有呢支卸妝油,睇住佢慢慢溶化手上既遮暇膏,很有趣呀!



Covermark 既Skincare 一啲都唔弱呀,有時間就去counter 試下啦!

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

1 則留言:

  1. Hi Gi,
    想請教你, 我買了這款洗面膏, 唔知點解用了他們教的方法, 都起不了太多泡. 你用的時候是這樣的嗎?
    [版主回覆04/19/2012 20:18:33]venus, 搓泡時要慢慢加水先有咁既效果架。比小小耐性,我起泡時都用左成5分鐘,所以拍照後我都冇咁有耐性lu

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...