星期三, 4月 11, 2012

短髮都不能忽視的護髮問題 - Dove Nourishing Oil Care 輕潤保濕洗髮護髮系列

一向我都冇特別在意髮質又或者去做啲焗油野之類。
懶,係最大既原因。以前長頭髮,一發現頭髮難打理就扎起佢lor.
咩開叉,咩唔貼服,一扎起左就冇人知!

但自從剪左短髮,發現頭髮太乾根本就Gel 唔到。
日日Gel 頭攪到日日都要洗頭,頭髮比以前硬左又乾左好多,
先至開始諗... 係咪係時候要照顧下頭髮呢?

咁啱呢排電視賣得很行的Dove Nourishing Oil Care 輕潤保濕洗髮護髮系列
遇到有試用邀請好!即管試試!


DOVE 推出全新  NOURISHING OIL CARE
輕潤保濕系列,成份揉合椰子、杏仁及向日葵籽精華,質感清爽不油膩,

含豐富亞麻油 Omega-9 及
Linolenic Acid、維他命 E,以及豐富的飽和脂肪酸 Fatty
Acid,高效保濕,補充及修護秀髮所需養分,

且可滲透髮絲纖維,成深層滋潤效果,減少髮絲毛躁、開叉及折斷,

並阻止外在環境的侵害,令髮絲更強韌、柔順,每日無需花太多時間打理髮型就可以出門。

洗頭學問真係一曉不通,所以我都係直接跳入用後感好了,
今次便沒什麼資訊性分享啦!

洗髮水:好香!!!有朋友仔話香過頭,我就很喜歡,
用完成個頭香噴噴!
全日都香,唔怕再有尷尬頭油味嚇親人!

Shampoo 入面既閃亮份子,肉眼都睇到閃令令!
就係佢地幫手滋潤頭髮架啦!

護髮素:一直都好怕用啲所謂好滋潤但其實好油至真既護髮素。
一沖頭過水,成個浴缸都油曬,又滑又冼!仲要沖極水都唔乾淨咁!討厭!
放心,Dove Nourishing Oil Care 的就沒以上問題。好好按摩後沖水,即時feel 頭髮滋潤!

(PS, 以前試過DOVE 既護髮素都會有油淋淋架. 今次就冇啦, 進步左~ nice~~)

最估唔到的,就係平日常用黎形容Skincare 用後感的"外爽內潤"居然可以係頭髮上感覺到!
長髮友人曾對我說這個很油,好笠。大概係我的髮質比她差吧。
我真的覺得Dove 不錯呀! 唔笠之餘仲好清爽,成個頭都有輕鬆感覺。
用左一個多星期,頭髮已經軟化左好多,有返彈性,易控制,慳返唔少Gel頭時間!

睇下,今朝Gel 完個頭都未下塔,頭皮冇再出多餘油脂啦!
Dove,  i like it!

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

1 則留言:

  1. 我個頭都比人話超乾. 諗住想搵辦法之際, 就睇到你的分享. 要快些好買來試下先. 謝謝!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...