星期四, 4月 12, 2012

隨時隨地為肌膚補水 Institut Esthederm Triology 水專利力量

身體水份唔夠,可以即時飲水補充。
但皮膚唔夠水,就即時搽多多野都冇用,吸收困難,分子未至於夠細能滲入肌膚。
鎖水功能弱,吸收到但鎖不住,流走曬!
夏天最慘了! 走不出的冷氣密室,再加埋太陽,有咩辨法呢?

全天候為肌膚注水,我有計!

Institut Esthederm Triology 革命性肌膚自我更新三部曲
真細胞水專利力量 築建細胞完美生存空間

Institut Esthederm,相信生命的孕育,有賴空氣、水及陽光,這組生命源泉卻又是細胞氧化及衰老的關鍵。

透過為細胞提供保護、活力及適合的生存環境,讓細胞由內主導更新,達至持久而自發性的改善。

E.V.E.生命源素、真細胞水噴霧、基因保護日曬噴霧。有效喚醒肌膚與生俱來美麗的本能,

並將自身轉化成有效活躍成份發揮作用。達到長久生物效應和立刻的美容效果。


At Home
生命源素 E.V.E. Serum Source
51種生物兼容元素,推動細胞重要功能高及低份子透明質酸,淡化皺紋及細紋

非一般傳統面霜或精華素體驗


早晚洗面爽膚後,即刻用EVE Serum 塗係面上,特別係水份最易流失既鼻尖額頭位。
EVE Serum 可幫助細胞更生重整,細胞健康,氧化自己少啲,吸收能力更加會提高!

再用保濕精華,真係吸收好多架!


試上手比大家睇得仔細D, 精華塗左係右邊, 有冇見到細紋即刻淡左好多?

配合精華橫向推開手法, 呢個就係EVE Serum 既威力神奇功效啦~


In Office
真細胞水噴霧 Cellular Water Spray
蘊含專利真細胞水,能與皮膚水份確認、融合及平衡,透過噴灑方式將水份及細胞必需成份帶到肌膚上,

有如「能量炸彈」一樣充分優化細胞功能,恢復肌膚自我還原生機,保持年輕。適用於眼周及感性肌膚。


每天大部份時間都係一個空調密室中工作,早晚巴士又係冷氣巴,點避都避唔到。
以前我會定時係公司洗面塗Cream, 但洗得面多會影響油脂分泌平衡,都唔係咁好。
依家我會用Cellular water spray. 同一般Spray 唔到,cellular water spray 份子很細,
可以直接滲入皮膚底層,唔會有以往"愈噴愈乾" 或 "皮膚未吸引完就被空氣抽乾" 等問題。

直接Spray 上面再輕壓,讓皮膚飲飽水!

Outdoor
基因保護日曬噴霧 UV in Cellular Spray
真細胞水成份能提升肌膚活力,同時促進水循環及抗炎,提升肌膚自我修復及更生能力。

有效控制肌膚接觸日光,不含濾屏及遮光劑等化學成份,安全對抗光老化、自由基及抗氧化壓力。

適合任何肌膚性質,包括敏感肌,適用眼周肌膚。


我係一個戶外人。運動運動,鐘意行山多過行街!出汗最爽! 但每次行山都成3-4個鐘,成身汗,防曬點補?
以往... 我會由得佢唔補 =P 咁緊係唔得啦! 人愈大,皮膚愈易衰老,比太陽曬一曬,乜都出晒黎!
近兩次行山我都有用防UV 噴霧補一補。清爽舒服又唔會油淋淋!

呢兩支細既係買三部曲套裝先有架,獨立買就係家用既大支裝,有興趣既可以到SaSa 揾下架!

今個夏天,大概都會袋住呢兩支細噴霧係身邊,時刻補水!
細細支真係好方便呢!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...