星期日, 4月 15, 2012

人見人讚的Minx 美甲 - 御甲O'tsume

今日黎到御甲O'tsume,好似大鄉里出城咁。
因為.... 咁大個女都未比人收過甲架,哈哈哈。

以前曾有段日子我迷上過指甲油架,個陣好有心機去畫花
3日換一次色架啦! (仲低b 到係Y!起左個分類叫Gi Nail art. haaa )
自己的作品...

其實曾經都好想試下玩gel 甲架,唉,自己知自己事啦,要定期要去"換甲",坐定定幾粒鐘
雖然靚,但係個個月都要咁做,我懶!唔制!
今日黎到係尊程試下御甲獨家既Minx 甲貼,
由美國入口,店員話Lady gaga 啲bling bling 指甲就係用左佢啦!

甲貼出面好多,Minx 特別之處就係更fit 更貼甲,款色又多,唔同style 都有。
想唔要時只要浸熱水就可以全塊移除,anytime feel like 幫指甲扮靚都可以。
Minx 款真係好多, 美甲師比左本型啲既我睇,花多眼亂。
我揀左成20分鐘先揀定心水。美甲師話我可以隨意mix and match 架,所以我揀左呢兩款,撞下色。
我最鐘呢既Skull Pattern!! XDXD!!

由於我從未外出修過甲,所以一切對我都好新鮮。
而我指上的千年死皮,就要交比美甲師啦!

修好啦! 睇住美甲師狠狠地將大塊死皮剪落黎,一定好爽!!
依家整齊晒啦!冇晒啲指皮,大概我可以改到抓指皮呢個壞習慣啦!
(睇下我成日抓手指, D手指幾樣衰...)

做Minx 甲既過程好簡單架,
1. 量度甲形


2. 貼紙過暖燈軟化

3. 上甲

4. 修改多出黎既甲貼

5. 連埋手指再過多次暖燈

6. 磨走多出的甲貼

7. 上top coal, 照燈完!

全個過程1個多小時,如果你係有收開甲既,時間會仲快!
幾靚!我鐘意!


Minx 都可以做Gel 架,不過我真係懶,
唯有乖乖地唔好咁粗魯都可以keep 到兩個星期架!
以下係做完一個星期, 都keep 到呀~~
個個都讚靚~~ 連男友都話match 得好~ 勁開心~


2 則留言:

  1. 自己唔識整,俾錢去美甲店整
    [版主回覆04/24/2012 08:09:07]YES< 整完先知自己好唔鐘意長甲... HAHAH

    回覆刪除
  2. 想問下係邊度
    [版主回覆04/24/2012 08:09:22]係CWB 呀~ ^^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...