星期一, 4月 16, 2012

認清衰老警號, 美白再不只是假象 Neutrogena Clinical White Vitality

夏天要來了。這個星期開始活動啦,行山,跑步,游水曬太陽。
哈,我想大概我是會冬眠的動物,冬天都不願多郁動,夏天愈熱我就愈生猛!
要戶外活動,難免要同陽光打交道。曬黑就在所難免啦! 雖然我不怕曬黑,但我卻很在意色斑。
代謝率因年月減慢,同事們都忠告我今年不要過份地曬,小心色斑爆發,一發不可收拾!
唔洗佢地題我都已經feel 到,膚色的退黑速度真的比往年慢。
我追求的是健康透亮的蜜糖膚色,所以曬黑同時我都必定會用美白產品:去暗啞,亮澤,抑制色班...
但最近發現,一直用開既幾款美白產品開始起唔到大作用,皮膚出現慣性密左,膚色暗啞之餘,色斑又開始出現了。

而我的護膚知識告訴我,一定是底層出了問題,是細胞發出的衰老警號。要解決問題,就先要由活化細胞開始著手!
Neutrogena Clinical White Vitality 系列有效恢復細胞的更生及重建能力,一次過激活30億細胞,即時引發美白能量。
  

FOR FACE

White Vitality essence 有效擊退色斑,抑制黑色素,亮化不同肌層。
 

使用前的面珠:
面上的色斑未算太嚴重,但也有開始浮出既現象。面頰近髮邊位置依舊長期暗啞。
 

每次1泵就已經足夠全面使用,一次泵出兩款精華,美白嫩膚同一時間改善。
泵塗完全面後,可再加一泵重點塗在色素沉澱較嚴重的暗啞位置,重點修護。
 

FOR EYES

很多人都會忽略了眼部防曬,包括我自己,眼周肌膚脆弱,最易氧化,最易現紋。
White Vitality eye essence 則專為眼部脆弱肌膚而設,能為細胞注入活性能量,促進血液循環,改善黑眼圈,淡化色素及細紋。
 
 

使用前的眼周:

上月因試了某牌子的眼部精華後,眼皮下層就出了很多細紋。我最擔心的細紋出現了,好down 呀!!
由於細紋剛剛出現,所以要修復都未係太遲!至於眼圈,多得我平日打理得尚算可以,色素沉澱未叫太嚴重,但還有進步空間。
 

使用10後,色斑色素雖未有太明顯改善(因為本身太淺),但全面的亮澤度有提升。相片可能未夠清楚...
細胞活化後就連吸收能力都提升唔少,每次使用面霜的份量亦因此提高。
 

而眼周就有明顯改善,眼紋少左D啦,亦都冇咁乾. 
至於色素,因為感冒了食緊西藥,有眼黃眼腫都叫正常。不過就沒有惡化,情況跟平日無病痛時一樣,可見眼精華已經在努力工作了!
 

慢功出細貨,再多10日,相信色斑會有更好既改善,到時候一定會跟大家報告! 
 


1 則留言:

  1. HIHI : )

    你 2 張相入面嘅 CON 顏色都好靚丫, 介唔介意話我知係邊個牌子呢 ?
    [Wai Lam回覆04/30/2012 14:34:10]謝謝回覆丫 ^_^ 有時間我都去睇下先 thx~~~
    [版主回覆04/30/2012 13:07:08]都係Neo 既con, 好多color 架~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...