星期三, 4月 04, 2012

夢想成真 天天膠原在家生 TriPollar™ STOP™ RF 射頻時光機 (1)

早前係BLOG 中碎碎念 "如果有得日日做RF瘦面就好啦", 估唔到今日竟然如願以償.
唔好誤會以為有醫美中心sponser 我長期做RF treatment, 邊會有咁筍丫.
我講緊既呢部TriPollar™ STOP™ RF 射頻時光機,多謝 Fitboxx 送一份咁好既Easter present^^


TriPollarSTOPRF 射頻時光機

首部採用了 TriPollar第三代專利 RF 射頻技術
家用美容器。
這種本來只會應用在美容院儀器的技術,能將低功率、高頻率的 RF(Radio
Frequency)射頻聚焦於膠原蛋白所在的真皮層( dermis),
喚醒膠
原蛋白自我增生,有效對抗皺紋、細紋、皮膚鬆弛、暗啞、 乾燥缺水等歲月問題。
臨床測試報告顯示,TriPollar™ STOP™  能使肌膚的膠原蛋白含量,回復到十年前的水平。
無痛、安全,適合任何類型肌膚使用。

-即時效果:令膠原蛋白纖維收縮, 皮膚可在第一次療程後即時變得緊緻。

-長期效果:每週使用 2-3 次,持續使用 6 星期,膠原蛋白含量可回復至十年前水平(視乎使用者年齡),

真皮層厚度得到提升,為肌膚表面提供更大支持,從而撫平皺紋、 細紋及皮膚鬆弛等歲月問題。 豐厚的真皮層更能阻止肌膚水分流失,令肌膚變得水嫩有光澤。


詳細資料及原理既可以入官網睇!Fitboxx 網站有好多影片介紹架.

Fitboxx : http://www.fitboxx.com/show. asp?htm=stop.htm

TriPollar: www.pollogen.com/Tripollar-RF- Technology/Tripollar-RF- Technology.html





盒子內包括:

- TriPollar™ STOP™ RF 射頻時光機

- Before 啫喱

- After 面霜
- 說明書
- 火牛連三腳及兩腳插頭 (去旅行都用得,真貼心!)



建議用法:

1。駁好電源,將能量調至最低



2。將Before 啫喱薄薄塗滿全面,慢慢會feel到有暖暖既感覺, 好香好舒服架。



3。開機,綠色燈著,開蓋。



4。將面分開約20個小份,輕輕地以慢速打圈。



5。直至機上既橙燈亮起,即該部份皮膚已達到一定熱能, 就可移向下一部份繼續打圈。



6。完成全面後,可以將能量調至中等。針對性地"瘦面"!! 由下巴位開始將面珠肥肉向上推,每邊5分鐘。


7。全個treatment  大約20分鐘左右,用清水洗面就ok 架啦,之後用返After 面霜護理,提升效果。

放心,如果皮膚過熱,儀器會自動停止提供能量,好安全既。 但當然唔好停留係同一個位置太長時間啦!

眼皮,耳朵等脆弱部位都唔建議使用架!


TriPollar™ STOP™ RF 射頻時光機由Fitboxx 獨家代理,

以往同男友成日去Fitboxx 都只係有留意佢地既健身器材, 美容儀就好少留意.
所以原來一早已經有家用射頻機我都冇留意到.
價錢都只係$3,999, 我同一班絲打都認為 "如果真係有明顯功效既, 呢個價錢真係一D都唔貴~~~"


我相信家用既RF 當然就冇美容中心既咁高頻,咁深入! 即時效果亦都唔可以用黎比較,就價錢都已經唔同啲啦!
在外面做RF治療最密都係10日做一次, 但係家用既就可以隔日用。即係慢功出細貨之餘, 對於我呢類既包面人更加係救星添!

以下係第一次使用既前後照。都已經睇得出塊面有尖左喇。建議療程係6-8個星期,除左提升之外更加有減淡細紋作用, 出文前我已經用左3次啦,
第3次後feel 到面珠位有緊緻左,用指尖感覺最明顯啦~

過3個星期我會再同大家報告, 到時會同大家分享埋瘦面用法同進度,
今次輕輕介紹一下,不過我估已經燒到好多絲打架啦~ 哈哈~

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...