星期一, 4月 02, 2012

擁有自己的救命孖寶~ PURETE

終於都開始暖返啦! 我又開始變生猛啦!
講真,我真係好憎春天,濕濕笠笠,又時凍時熱,大陽又少。
[送上近照一張, 呢排真係好忙好攰呀~]

呢啲天氣,無論對身體同皮膚都好差架!好易敏感!
好在我夠醒目!一早定左3月為修護月,護膚品都用有深層修護成份!
皮膚Keep 住夠養份,就唔怕外面天氣變化受刺激啦!

Purete 呢個牌子我估大家都會幾陌生,市面上真係幾難有機會見到。
而我認識佢既,是在一個偶然的情況下睇到雜誌中既廣告。


"古埃及秘方" + "乳香精華" 呢兩組字trap 到我了,
好歹我都係一個香薰治療師,對呢啲字眼我好敏感呢!
乳香 Frankincense

由橄欖科的乳香木Boswellia Thurifera所製造出來,

在古法文中,乳香被稱為FrancEncens,表示「無拘束的」「香料」,

在羅馬時代,只可用作會幕和聖殿獻祭的禮儀之中,代表對神的尊崇。

古埃及運用乳香配合古法秘方保存木乃伊,被稱為天然防腐劑。

神聖的乳香成分具有多種美容療效,一方面能預防紫外光的傷害,

同時讓各類型的肌膚達至水油平衡的狀態,有效延緩衰老及撫平皺紋,對治療傷口、發炎更有神奇的癒合、鎮靜的效果。


好!介紹一下我用左好一陣子既兩款產品先!
其實好想試埋個cleanser 不過一步一步黎啦!

(外面能夠搵到佢既資料好少架咋, 所以我打埋出黎比大家睇~~)

PURETE Resurrection All About Skin Essence 速效肌膚重組精華

蘊含高濃度纖維母細胞生長保護因子FGF Protector,能促進膠原蛋白合成,

加速幼嫩細胞增生,高效活化細胞,能顯著改善毛孔及皮膚暗啞問題,讓肌膚持續保持明亮光澤。

配合天然珍貴的乳香成分,迅速改善粗糙問題,舒緩柔滑肌膚,肌膚散發無暇幼嫩。

每個早上我都會用佢滋潤皮膚。
我比較喜歡佢既質地,啫喱狀的,只要一推開就會變得水水的滲入皮膚。

份子不會太細,所以唔會一下子就被皮膚吸收,仲有多十幾秒可以比你按摩下。
吸收後皮膚外爽內潤,滋潤感覺連面霜都唔記得要用呢!
全日在冷氣地方工作,通常回到office 後幾個鐘就已經開始覺得皮膚乾。

呢個可以keep 到大半日既滋潤感!幾好喔。


晚上就用...

PURETE Aqua Hydrating Gel Mask 凝肌補濕面膜

蘊含天然珍貴的乳香及微細分子FGF Protector成分即時為肌膚注入水分,

修復受損細胞,令肌膚柔軟嫩滑,可作sleeping mask使用,

持續8小時徹夜為肌膚肌膚密集灌注水分,能恢復肌膚原有之鎖水、補水、造水機能,

為面部肌膚打好基礎,提高自我修護及防禦能力,讓一早起來的肌膚水嫩亮澤。

人地加油我加水,晚上係修護既最好時機。

厚厚的敷上一層面膜,滋補同時又係皮膚既保護膜,好好地護皮膚吸收所需要既氧份。

面膜塗抹後會有小小粘,不過未必於痴笠笠,表面既凝腸好快就會乾架啦,唔會濕全塊面全晚既~

不過, 都係加返條毛巾仔係枕頭套上,唔怕整污濁地方呀!

一星期2-3次,每個早上皮膚明顯健康左有左光澤。

早晚配合用左一段時間,毛孔明顯細緻左,亦冇咁黃。亦都冇咁易乾咁易出油架!

肌膚老化同年齡一啲關係都冇。

生活習慣,飲食習慣,日常對皮膚護理既知識,休息,運動,

不良嗜好如食煙,飲酒,咖啡因類東西都係對皮膚既老化度有直接關係。

所以抗氧化不一定是30歲後的事,愈早開始預防愈好!

Purete 已經成為左我既救命孖寶,每逢遇到有外來刺激都會拎佢地出黎用!
你又遇到你既救命孖寶未呢?

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...