星期日, 4月 01, 2012

Easter Wonderland 打開盒子裡的秘密 Easter Glamabox

上星期Glamabox 為我們一眾愛美的Blogger 大攪Party, 為即將來臨的Easter 假期添了不少氣氛!

當晚,實在太多人,所以錯過左很多Glamabox 安排的環節,
唔緊要啦,吹水都係樂趣!拍下照片留念~
 
呢Part 造型我最留心聽了, 髮型一向都是我的最大困擾,"如果擁有小臉髮型?" 呢個一定最多人問! 大師都為我地一一解答!

簡單易明,風趣生鬼,哈!希望下次我講得明比髮型師知啦!

大家最有興趣知道的相信都係黎緊四月盒子的內容,嘻嘻,開估!


1。Aromatica 純玫瑰皇牌精華35ml
又係香薰治療師出場的時候,玫瑰精油有補濕,美白,光澤,修復,抗皺作用。

雖然未認識品牌,但相信一定係一個good start!!! ps 睇真d原來只係rose absolute, 唔係玫瑰純油, 有小小失望呢...

2。Kamill 經典護甲潤手霜 30ml
Kamill hand cream 一向出名味道香,潤而不膩,係舊公司時各部門同事都愛去我枱邊"借用" hand Cream.

佢既香味真係人人都愛架!hand cream killer, 又多一支hand cream 旁身了!

3。Glamour Perfume & Fragrance 5ml
喜歡噴香水做一個香噴噴的女人。能夠擁有一支專屬既香水更加係好多女士既夢想,

Party 當日其實有即場做香水環節架,但因為人太多,擠不進去。

唔緊要,遲下一定要去八卦下,暫時用住呢支先啦! 滾珠式的,加上袋裝size, 放係手袋,咁我就可以香足全日啦!

4。Spa ph+ PHYTO-C 特強美白精華 3.75ml
夏天,人人都爭住要美白。而我雖然愛曬太陽,但為免曬後暗啞唔好睇,所以美白精華更加不能缺。

呢個細細支,帶去沙灘用就perfect 啦!

5。韓國保寧礦物泥潔面泡沫
這個牌子係新相識,礦物泥潔面泡好似好乾淨咁。揾日試下你!


以下呢兩支係復活節的小禮物, 大支的Kamill 同Prodigy 保濕美白精華.

Prodigy 又係新認識的朋友仔, 比小小時間我地互相認識下, 慢慢再同大家介紹~~


對於期望在盒子內找到大牌子的絲打來說,今次可能會有點失望呢。

但對我,可以認識更多新玩意,新牌子,才是美容盒子存在的最終原因吧!


====================
請不要忘記,復活節是耶穌救屬的記念日。

快樂同時亦都要感恩,我眼前所擁有的都是出於祂。AMEN。所以真要好好珍惜呀!!哈哈哈。

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

11 則留言:

  1. ♥ ~ 祂 要 祝 福 關 懷 您 們 ~ ♥

    回覆刪除
  2. 先知先覺是機會的擁有者週四 4月 05, 03:58:00 上午 2012

    不用囤货,不用推销,不用拉人,不用背景,不用口才,不用出门,辛苦一阵子快乐一辈子 http://linfan99.weebly.com/
    超火红名人推荐网路事业,每天上网2-3小时,每周增加收益。必读文库完毕请24小时内留意E-mail通知!
    http://linfan99.weebly.com/<==点入免费索取别名
    我们之所以不相信是因为拒绝了解〜欢迎你来详细了解查证〜真的假不了!

    回覆刪除
  3. ●職缺名稱 :網路專兼職人員(想增加收入的人)
    ●工作內容 :簡單電腦操作網路宣傳 ●工作地點 :家裡
    ●工作時間 :彈性~~自己安排即可 ●薪資發放 :週週領
    每天可以撥出2~3小時間 請複製右邊網址貼上>>www.mike.ftp.cc

    回覆刪除
  4. 網路創業增加收入週四 4月 05, 07:33:00 上午 2012

    ★藉由网络帮助更多有健康或经济需求的朋友,用对方法轻松帮自己减轻经济负担
    同时让家人找回健康有兴趣请免费登录~http://yang071.weebly.com/(请将网址覆制贴上)
    透过网络您就能轻松在家了解这份事业,打扰了~感谢你的帮忙让更多人遇见机会

    回覆刪除
  5. 正職工作賺的錢不夠你用嗎?讓我告訴你如何每天運用2小時增加收入吧!免費註冊體驗中
    http://fenderbass.weebly.com/

    回覆刪除
  6. 可以去我個BLOG睇睇嗎??

    回覆刪除
  7. 给薪水族、创业人.要增加收入的你週六 4月 07, 09:35:00 上午 2012

    在家上網.賺取額外收入.一點都不費力!!
    歡迎複製以下網址貼上
    http://Now.to/6sj3
    *謝謝您的閱讀,如果您不感興趣,很抱歉打擾您!!
    請將此文刪除,祝版主事事順心。

    回覆刪除
  8. 你厭倦朝九晚五的上班族生活嗎?
    你想早日達成財富及時間自由嗎?
    一個讓你事業家庭健康皆可兼顧的在家工作機會
    如果你這一次決心要改變
    全新商機香港市場才正要開始
    (請複製網址前往) >>> http://thenw.weebly.com/

    回覆刪除
  9. ●職缺名稱 :網路專兼職人員(想增加收入的人)
    ●工作內容 :簡單電腦操作網路宣傳 ●工作地點 :家裡
    ●工作時間 :彈性~~自己安排即可 ●薪資發放 :週週領
    每天可以撥出2~3小時間 請複製右邊網址貼上>>www.mike.ftp.cc

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...