星期五, 3月 30, 2012

♥♥我的白滑Rosy Kit ♥♥

大約在去年年尾,Gi 身上真的發生了很多次葡萄事件!其中一樣就係Rosy Kit 啦!
朋友間都在討論這粉紅色靚包包內既乾坤,當中既Benefit brow wax service 就為葡萄,仲有皮包包的心意,質料好,有邊個唔葡萄丫!

當粉紅色靚包包化身成型格既白色時,終於係我擁有佢既時候啦! 型野啱我!!!

打開包包,尋找驚喜
登登,開黎比大家睇!
ps. 其實有個白色包包我已經好開心架啦!真係好靚呀!






Olay PROX 抗皺緊膚精華
貨size的!! 貨size的!!
SHE 的PR同事興奮地話今kit 有貨size. 打開黎, 係OLAY PROX 呀, 仲要係抗皺產品, 中正我杯茶~
喜歡用OLAY, 因為價錢合理, 品質好~ 收到呢個太開心了~

Rosken Skin Repair
喜歡吸收太陽精華的我, 手邊怎能少得body cream 呢?
"double skin moisture" / "protect very dry skin" 呢D字眼, 引屎人咩? 好啦, 比你入手袋啦~

SKII 環采鑽白精華EX
SKII 環采鑽白修護霜EX
"Zoom 近啲"呢排勁hit,8卦仔每次睇完廣告都好想試~

但因曾經用過神仙水後就升左仙, 皮膚敏感到要睇醫生, 所以唔試過會唔會中招既, 我係唔會淘錢出來的.

走去counter 問要試用不銷費, 售貨姐姐鬼會睬你!!

其他還有...
Covermark 柔滑美肌粉底 Moisture Veil LX
Covermark 的粉底好用, 好多年前已經知道, 今次有呢小包, 方便我放係身邊有需要時用 ^^
呢排成日抓損面, 都係搵返D粉底遮下個衰樣先~

Olay UV防曬多元修護霜
hee, 第一次自己淘錢買的護膚品, 好少時回憶呀~~




Enprani 
新朋友, 家中都有支呢個牌子產品未開~
小包裡有潔面->爽膚->保濕->抗皺->BB cream樣樣齊. 黎緊去船P, 帶佢一包就好了~

雖然上一次既Rosy Kit 我冇份子, 但都有8卦一下,
這兩次的內容豐富吸引, 剛好都係我有興趣用或已經有用開的產品.
Rosy Kit 暫定都係免費抽派, 只要登記好就有機會得到架啦~



不定期推出, 記得留意網站公佈啦~
http://rosykit.she.com/ myrosykit.php


我對美容盒子的睇法..
係香港, SAMPLE 跟本就唔洗$$. 要出$$去買一盒子sample 回來, 認真想, 有需要嗎?
但, 如果盒子入有貨size 的, 連sample 就係另一說法.

平常shopping 買野, BA 姐姐頂多比多1-2包其他產品你試.. 冇新意..
所以, 盒子如rosy kit, 我是很buy 的, 有貨size 之餘, 更有不同牌子的product sample,
一D可以係認識, 想試, 更有一D係未認識, 試左原來係好野.
就算rosy kit 日後可能會收費, 但我付出既費用可以平衡到一支貨size 產品, 仲有sample 同個咁靚既包包,
乜都抵返晒啦~

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...