星期日, 8月 05, 2012

皮膚暗淡無光? 你不能不知的妝前急救法

 

興奮左好耐既一日終於黎到啦!
早係一個多月前,收到通知有關拍廣告雜誌事宜,主角不是我,是我老爹大人。
老爹即時係我面前晒命… (而佢既方法係晒樽,證明自己係100%既忠實用家)
 

"超,好巴閉咩" 內心充滿妒忌!!
此亦證明了我係親生的,兩個都唔怕出風頭!!
哈,老豆,你唔威得幾耐!因為 ……我都收到電話啦,仲要早過你拍攝添!!哈哈

為左出鏡效果好睇啲,一早起身就用家用RF機碌下面又碌下手。
白色的Tripollar STOP, 如有follow 我的一定不會陌生。家用射頻儀,當然唔會開過用佢黎即時提升面部輪廓啦。
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/712265 

至於黑色的是tripollar POST, 射頻比STOP 更深入,可以到達脂肪層,現在每隔兩日就會用黎碌手臂同腋下的鬼鼠肉。
今日打算穿背心,一定要碌返下做即時收緊啦!
(Oops 痴左條頭髮添~)

Tripollar STOP $4890 & Tripollar POST $4890
www.fitboxx.com.hk

碌完面,敷返個收緊Mask, 2B mask for face 亦都係我介紹過好用的。即時收水腫,急救提升。
當然,呢啲都係灰姑娘產品,但確有存在價值。
貴就係貴的,但看門口的必定不能少了它。
 
2B Mask For Face $388


額頭敷的是vitagreen ice mask, 急救救星!
晒得多,皮膚乾,平常又懶唔做mask, 額頭暗暗沉沉唔夠水分,唯有臨急抱佛腳,每次ice mask 都好幫到手架。
  
Vitagreen Ice Mask $600
www.vitagreen.com.hk

黎到化妝時間,今日用既全部都係急救野黎架啦,鬼叫我呢排忙都咁,個樣真係好鬼攰呢。

聞說 Beauty Crazy 極速保濕緊緻精華係專門為化妝都急救而設,用後皮膚即時加水,飽滿有光澤。
開支Beauty Crazy 黎打底就冇錯架啦!

主要成份:
金縷梅萃取 - 保濕及滋潤肌膚,具良好抗氧化功效
透明質酸 - 填充淡化細紋
化合糖 - 平衡表皮層的脂質及內部水份
啤酒花萃取 - 柔潤滋養及幫助更新
植物甘油脂 - 保持皮膚內部水分
馬尾草 - 天然矽,加速血液循環和皮膚健康

精華有陣陣宜人花香,直接滴上面,一滴都不浪費。
輕輕向上及四周推開,可以加强即時提升效果,妝前用亦可以減少浮粉情況,另妝容更貼更持久。
Beauty Crazy $1258/2ml x 10
Alissi Bronte

難得上鏡,緊係要令到自己整潔得體。化個得體妝之餘,亦要利用粉底修飾一下倦容。
但每天的日曬運動,令到膚色每隔兩三天就轉tone, 每次化妝都要自調粉底,又麻煩亦浪費時間。

想要一支全能自動化調色粉底已經唔係夢想中的事,我真感恩認識到 西班牙來的Alissi Bronte高清粉底。

塗抹後,粉底會慢慢調節到與肌膚相稱的色tone, 即時提升光澤感,填充皺紋細紋,
遮瑕能力亦很强,眼圈及輕微色斑都完全難佢唔到,
粉底亦特別貼服,用後不需特別定妝,連concealar 同Powder 都可以慳返啦。
SPF 15 有效預防紫外光,抗氧化抗自由基,保護皮膚。
完美歸完美,粉底制作天然亦不含油份,所以有啲難推開。
加上妝前塗的Beauty Crazy 分子極細,用後即直達肌底,一點都不留給皮膚表面。
所以下次要先多加一層lotion,就可以推開得更均勻啦。
 
SENSE Liquid to Powder Foundation $498
Alissi Bronte

今日會著一件粉紅肉色背心,決定配一個淡灰粉紅粉紫的眼妝。
用的是以下兩款eye palette,Maybelline 眼影盒配色好掂,向來都是我的心頭好。

睇下我隨意地在兩盒眼影上點,在眼皮上加色,都可以化到一個不錯的眼妝。


單眼皮的大眼妝,永遠都要用極粗眼線來襯托。
Super Liner Black Lacquer 掃頭似科學毛筆,輕易一筆畫出粗眼線。

細緻位就用 Super Liner Ultra Sharp, 0.05 筆尖,用黎畫眼頭同下眼線就最方便,

掃頭軟毛硬度仲要好適中,畫得好順呢!
兩支筆都係防油防水防汗,夏天再焗都唔怕溶妝啦!
(好,下次我化妝入sauna 房先!! 玩野!)

Loreal Super Liner Black Lacquer & Super Liner Ultra Sharp $99@

今日雖然貼左假睫毛,但都想順路分享一下同是Loreal 出品的Lash Architect 4D 塑形立體睫毛液,
呢幾日都有用,跟眼線筆一同入手的。
輕輕一掃,睫毛即時增長,比起我平常用的更輕身,睫毛無重量負擔就唔會咁易下墮啦。

 


化左靚妝就人都有埋自信,拍攝所有一take過,嘻嘻,其實我講野都幾叻架!
老爸,下個月到你啦! 
 

謝謝收看 

Stay Young & Beautiful~~
Gi


E: wengichow@gmail.com
FB page | Weibo 
YouTube | Y! Blog 
SHE |
 Elle | F&B
| Ubeauty | Blogspot 
theZtyle | BeautyLife | Styleups
iMore | Qooza | ASW | WOW


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...