星期五, 9月 27, 2013

給美容初哥的護膚產品推介 - Kinerase 溫和潔面乳

全身五官,我們最重視的相信必定非皮膚莫屬。皮膚好壞能直接影響到我們的社交,亦能透路出我們的年齡,健康狀況及生活習慣。
所以近年,不論男女都分分開始注重皮膚上的護理。身邊亦不乏男性朋友請教護膚心得,
通常一開始都會問:我XXX 呀,搽啲咩好呀? 
而我必定會回應一句:你洗好個面先啦。又唔係後生仔皮膚,亂用護膚品用錯就慘啦!!



時常都分享洗面的重要性,皮膚唔乾淨就用乜都冇用,反而更會加重皮膚負擔,突然外塗多層Skincare,更會令毛孔倒塞,令皮膚產生敏感,弄巧反拙。
初哥們... (在此我指的是突然開始想要注重皮膚護理的成熟肌,直指那些平日唔洗面,沖涼用熱水 '去油' 的男生們) 想要有效又能溫和地照顧到成熟肌膚的產品,我推介你們使用醫學美容產品,其中一款是我近來也在用的 'Kinerase 抗衰老護膚系列' 的成員之一 -- 溫和潔面乳。



我了解初哥們聽到 "抗衰老" 後多多少少會有點抗拒... 以下說話我都聽不少了.."我都只係 XXX 姐,唔洗去到抗衰老既地步吧,我唔係想貪靚"
其實,皮膚之所以出問題,除了與自身整潔及日常護理習慣有關去,污染啦,光害啦,歲月等等都直接影響皮膚質素。加上沒有特別護理的皮膚會衰老得更快,"肌膚老人病"就此慢慢衍生。你們所謂的 'XXX' 不論是痘痘,黑頭,粉刺,敏感,乾燥,細紋,暗啞,鬆弛,雀斑等等,都極有可能是日久失修所至。



決定了要維修,就要用適合的材料,Kinerase 溫和潔面乳可以是選擇之一,性質溫和,適合不同類型肌膚使用。潔面乳有效清除肌膚上的污垢及油份,滋潤肌膚令潔面後的肌膚不至乾燥或敏感。潔面乳含有綠茶精華,抵抗肌膚氧化亦可鎮靜受過分刺激的肌膚 (如日曬後或劇烈運動後的皮膚)。




每天早晚2-3泵,加一點水起泡再輕輕在面上按摩2-3分鐘,特別著重額頭鼻尖等容易出油位置。知道你和我一樣不喜歡太濃烈的香味,所以推介給你的Kinerase 溫和潔面乳無添加香料,無借口唔洗面啦~ 



我亦親自用過Kinerase 溫和潔面乳,一個多星期的時間,皮膚的油脂平衡度有明顯地提升,額頭上的一點點油脂粒亦受到控制。眼渦及面頰的暗啞情況開始起改善了,就算素顏都不會太嚇人吧~~ (唔會再比人話 "黎緊哈佬喂唔洗化妝都扮到鬼啦!")





$398 200ml 咁大支,真係幾抵用既。不常打理皮膚的你,可以考慮將Kinerase 溫和潔面乳加入你的wishlist 呢~~ 

記得勤洗面,多飲水呀~~ 持之而行,健康肌膚指日可待呢~~ 

Stay Fresh!!   

Follow Me: 
wengichow@gmail.com
Facebook | Weibo | Instagram | Twitter 
BlogSpot | WeShare | SHEblog | BeautyQooza

此產品由Kinerase提供

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...