星期三, 7月 09, 2014

老豆生日飯 @美中鴨子

呢個月不停忙忙忙,忙到連自已嘅日記都拖長晒黎寫… 哈,不過有寫都總好過無啦!

4月24日 係我人生中最重要的男人嘅生日,無佢無我啦!呢個當然係我老豆啦!

老豆鍾意食中菜,之前經過Habour 嘅美中鴨子幾次都話想試,奈何門口等位嘅人仲多過裡面食緊嘢嘅人。所以今日突登早少少收工去攞位先!


6點半黎到,老豆好快就黎join 我一齊等位,店外可見到片皮過程,老豆變左個小朋友咁,眼甘甘咁望住… 緊係啦,肚餓丫麻!



7時入席,等埋老公同埋妹妹,呢個時刻緊係幫啲靚碗碟影下相啦。
美中鴨子鋪位前身就係Ricepaper, 店內同以前一樣都係超大,對住海景,配埋新裝修好有格調呀。


呢度係唔serve 水架,叫茶都係一人一份咁order,想要多個杯都唔可能,除非比多份茶錢啦 五十幾蚊,好唔抵呀。老豆都教落要有衣食,一人一壺茶真係有啲浪費,所呢我地order 左2人份 (即係一壺兩杯),呢壺玫瑰花茶… 成舊水架啦!


水滾茶靚,呢壺茶有飲上引嘅感覺,在等食前,已經refill 過兩次水啦!

話咁快就上菜了,老公傻左點左勁多嘢食!!

1. 雞絲粉皮
醬汁味道效得好,咸甜融和,粉皮軟滑,不會太爽或太硬身。而青瓜絲的長度更令我有開眼界,從來青瓜只是雞絲粉皮中的陪襯,今天可當主角了!



2. 填鴨半隻
在外,很少有機會吃到少分量的填鴨吧,這裡的分量最適合小家庭,加上流量大,要大份或少份都不同預訂。




有人追求皮,我就比較喜歡吃肉的部份,鴨肉不是超滑的那種,但已經夠滿意,加上醬汁及葱可以不停refill, 我認我包配菜比包鴨肉更多。


附送的鴨湯很清甜,一點都不咸。


3. 風沙雞
雞肉真的很嫩滑,乾蒜炸得很香脆。雞皮很薄亦不肥膩,怕肥的我也吃了好幾件喔!



4. 窩貼
沒有香煎風味,其實只是餃子,有點普通,可以不試。


5. 擔擔麵
這個麵分量很少,4個人只分到每人一啖。擔擔醬係另上的,不太好辣的要小心分量因為個醬都幾辣架,不過就超野味!!老爸超好呢個醬,仲用左隻餃子(窩貼) 黎"洗碗" 添,哈哈哈!



6. 糖醋小排骨
本身唔係太好豬的我,雖然只係試左一塊,但都已經好滿足,排骨非常入味,連肉入面都有糖醋味,個汁酸咪咪的… 只不過對我黎講就咸左啲啦…


7. 茶樹菇三椒爆炒豬柳
2個字… 爆咸!!!所以呢碟比老公打包左返屋企,第二日用黎炒飯,乜都唔洗加,原來仲好味呀!!!


8. 馬蘭頭素千卷
呢碟唔係太受歡迎,因為我家的2個大細路唔鐘意陣青菜味,最後得我同老豆兩個人食。清清淡淡,感覺似麻油炒過的豆苗再用腐皮包住,其實都唔差丫。




飯後來一拍張全家褔,送上dunhill 的銀包給老爸做生日禮物。遊玩成條廣東道。你都係最愛dunhill, 好啦,送比你啦。開心吃一餐,再加上小小的心意… 幸福,其實就係咁簡單!


美中鴨子
尖沙咀廣東道17號海港城港威商場3樓3319號舖
2347 6898

-----------------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
http://weshare.hk/WengiChow/
-----------------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...