星期三, 7月 09, 2014

行山後的 Lite Lunch + 凍0T 大滿足 - 大澳 Melt Cafe


Hiking 後一杯凍檸茶,就係我哋嘅指定動作!
為今年行山計劃開波,先登上東涌 >大澳熱身段,2小時多嘅行程非常滿足,到埗大澳就即刻搵好嘢食啦!


大澳 Melt Cafe 位置喺吉慶街67號,沿行山路段
一直行,經過新基街橋後沿吉慶街走右手邊就會見到。門口特別以西式後花園佈置,有別於其他食店,好眼catching 的。




MENU 上我食物選擇唔花巧,都係以直接Lite menu 為主,三文治,焗薯,沙律,waffle,All day breakfast,就係咁多,反而配搭選擇多,可以自選Mix n Match!


小家經營嘅店鋪,一杯檸茶時間左右,熱呼呼嘅 Tuna Mayo + Sour Cream Bake Potato就 ready, 外貌好吸引,以為咁多沙律配菜,非常加分!


薯仔焗得好透好軟綿,但唔好過林,時間掌握得剛剛好,加埋dressing 分量一啲都唔慳,沙律拌菜就更加唔洗講,羅馬生菜、紫生菜、青瓜、蘿蔔絲、青椒、車里茄… 配菜都咁認真,又加分啦!


飲完凍檸茶都未夠喉,始終飲慣左港式檸茶,茶澀味唔夠濃始終都係差少少。為滿足口慾,另再點左杯Peach Smoothies share.

呢杯Smoothies 又令我加分啦,冰粒打得好細,成杯Smoothies 都好滑,而亦都似係同真水果打出來,味道一啲都唔膠且有鮮果味,可能係用罐頭桃,但一定唔係糖漿。真係好好味,會令人飲上引的一杯。


近年大澳開左唔少西餐廳,一打過Openrice 就會見到了,而且都係好吸引的,下次再來一定要試埋其他的呢!

Melt Cafe (大澳)
地址 :大澳吉慶街67號
電話 :9802 0017

-----------------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
http://weshare.hk/WengiChow/
-----------------------------------------------------







沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...