星期四, 10月 22, 2015

改善循環、凍結體齡~ENITA Cosme Wonderland 全新LPG第8代Cellu M6

又大一歲啦!女人一過廿五循環就會減慢,一到三張皮膚就會開始又乾又鬆弛。所以呢,要保密年齡,除咗要冷凍肌齡之餘,仲要冷凍體齡!

護理身體嘅療程有好多,今日終於做到想試好耐嘅M6 treatment啦!



儀器療程重要,但對我黎講一個好嘅treatment centre 更重要!我個人就比較鐘意小型centre,雖然房同人手都冇咁多,但勝在溫暖又小d company policy 框架丫麻。
今之黎到的銅鑼灣 ENITA Cosme Wonderland,一來自愛爾蘭嘅天然護膚中心,一入到去就聞到好香好舒服嘅香薰味道,仲有好多自家product。
除咗皇牌芳香療法同天然草本產品,ENITA最近仲引入咗全新LPG第8代CelluM6® 系列「皮膚纖維重組療程」,包括Endermolift™天然回彈肌齡面部療程 及 Lipomassage™天然互動消脂兩個療程。100%純天然、非侵入性正好配合時下美女們對美嘅追求。

注意身體同線條發展嘅我,二話不說就揀咗Lipomassage™天然互動消脂療程黎做。緊係啦,儀器功能著重於消脂美體之餘,仲有加速循環嘅功效,而「Body Composition Analyzer」類嘅醫美儀器, 有如物理療程,有健美作用同時亦有醫療作用。肌肉繃緊,水腫循環等,好多醫院都有用呢部儀器為病人治療架。




療程前,先了解一下現時嘅身體狀況。測下水份,肌肉同骨嘅密度比例。



兩個星期前磅過inbody,當時係over 9磅脂肪,依家減到4磅都算有成績,不過真係好辛苦,真係要靠儀器幫下手啦...
其他數字都ok,係循環差d,其實我一啲都唔surprise,但治療師就好有興趣研究下我啦。



好鐘意日光好足嘅房間!



LPG第8代CelluM6新身!



治療前再穿上貼身衣等治療師目測多次先!



治療師話因為我循環唔好,所以就算我做好多運動,都唔能夠keep住高體溫足以去消脂,所以大髀就算結實,都有好多脂肪囤積。呢舊就係我個大髀上嘅脂肪啦!


今日療程主力係大髀上進行,但因為要改善我本身循環系統運作,治療師會先係我肚腹上進行治療,打開循環及排毒系統!

Lipomassage™天然互動消脂療程係一項針對性treatment,對於我呢d上身瘦下身肥嘅人黎講真係天大嘅福音!機動滾軸式機頭有真空負壓吸力,邊吸邊激發深層肌肉及脂肪反應,舒緩繃緊肌肉之餘,亦令脂肪分解更易被消耗!


肚上treatment主要係要排毒唔係塑形,機頭係肚上面吸啜都真係幾痕,拉個陣都有d刺激,習慣左就冇事lu,睇下效果幾明顯!


之後就到大腿,治療嘅主要針對部位!治療師用咗兩個程式:循環 >> 塑形,治療力度同手法都有不同,塑體部分就要加埋治療師嘅專業同經驗去處理啦!



官方數字:每星期兩次 --> 10星期 --> 膠原蛋白 +230%、彈性纖維 +160%、自生透明質酸 +80%、+ 淋巴及血液循環、 - 橘皮組織的形成、+緊緻彈性


不得不讚,治療師真係好有經驗,好了解儀器嘅運作同埋自家研究嘅獨門手法,一次treatment 就有咁突出嘅效果,都幾驚喜!


好多謝ENITA Cosme Wonderland 今次sponsor我體驗M6 treatment,仲送上咗皇牌的天然草本產品比我回家試用,呢3支uplifting油對於瘦身循環都有好大幫助,等我返去努力用返一排,冬天著褲就唔怕又肥又腫啦!



ENITA Cosme Wonderland:
銅鑼灣耀華街25號丹納中心20樓A室Tel2819 3309Facebook: www.facebook.com/enitacosmewww.enita-cosme.com



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...