星期二, 10月 20, 2015

【搵食胖徒】上環Veygo~ Burger一般,Pasta同Cake都幾唔錯


朋友為自己慶生,剛好就可以去試下bookmark咗好耐嘅餐廳!先去上環Veygo Cafe。




地方唔大,一眼睇晒,細細地都幾warm。我地黎嘅呢日係星期一,全晚都冇客,真係好lucky,咁我同朋友就可以靜靜地傾下計!


Dinner Set $138 
Salad + MainCourse + Cake + Drink
特飲/特式主菜另加收費


Homemade Burger 係呢度其中一個主打,今日冇乜興趣試創新嘅,點咗個Old Fashion Burger,試一試Original嘅味道!



另外All Day Brunch 同 Sandwiches 都好吸引!(有相Menu真好)


Drink menu 唔少得Signature coffee!好多選擇咁喎,不過夜晚就唔飲lu,下之再試!


朋友點:Coffee Frappe 
我點:Passion Fruit Cooler
果汁梳打,唔會太甜,糖水分量控制得剛剛好,清新解渴,一下子有了飲上癮嘅感覺。



Dinner set 的沙律,和風沙律醬,正常口味正常size。不是主角就不是主角!



話咁快主角到了,因為全場得得地一台,所以食物都幾快上到。點咗2個set,一Pasta一Burger,試下唔同嘅main course。

 Carbonara 最安全嘅Pasta,果然冇令人失望,唔但子Creamy,bacon同蛋醬係吃得出的香!另外要一讚,意粉煮得好好,軟硬度近乎係Al Dente,讚!!



Old Fashion Burger 包面烘得好適中,唔會過脆𠝹咀。伴菜係薯角,好脆,食到停唔到口!



Burger真係有夠厚啦,配上基本嘅生菜,酸瓜,芝士。聞一下,唔漢堡扒好酥,咬一口,扒有d乾,芝士都唔夠香濃。唔,呢個一般~



跟set既甜品原來就係櫥櫃上邊大大件嘅蛋糕,好少有dinner set dessert 係咁有誠意,蛋糕嘅選擇都唔少架。

香蕉朱古力蛋糕 蛋糕好有homemade feel,cake做得幾spongy,但未幾軟熟,朱古力好滑,但味道可以再濃d,香蕉味道亦都未夠香濃。



 Red Velvet 紅絲絨蛋糕 相比下,呢個真係好食好多。cake 比較鬆軟,紅絲絨部分酸酸甜甜莓味到位,頂頭嘅cream cheese香濃唔搶味,加埋丁點朱古力醬中和cream cheese酥味,合度好處,絕對係encore之選!



下次一於要黎一cake一啡tea下先!




Veygo Coffee (上環)
地址 : 上環蘇杭街12-14號啟豐大廈地下及地庫
電話 : 2205 1011
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/上環-veygo-coffee/149795





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...