星期二, 10月 20, 2015

【搵食胖徒】觀塘Beauty&Juice~好味健康午餐!期待下次會有更多沙律選擇






等咗大半年,觀塘終於又有一間salad house啦。
話說開源馬會對面個間餐廳無啦啦cut左個salad bar,攪到我呢個食菜多過食肉嘅人唔知點算好,今日終於比我發現東廣場地下有呢個好地方!



地點係東廣場地下終極轉角位,去到最入架啦,主要係賣時興嘅pressed juice。除咗juice都有salad賣,Salad Combo都只係$68,有juice+salad+sandwich。



Juice多得花多眼亂,不過有呢個好清楚嘅menu,清楚list out曬材料同功效,想試下味,問下店長就得架啦!




我揀呢個紫色,係B7,紫椰菜+蘋果+香蕉+火龍果,好好味呀!!no extra added sugar,仲有d果肉添。




Salad其實除咗個沙律醬以外,可以叫做冇選擇,指定係佢嘅house salad,有羅馬生菜配鷹咀豆、蕃茄、藜麥用granola。鐘意食菜嘅人一定喜歡,佢個藜麥做得好好食!個人黎講豆嘅比例可以少d,菜加返多d就perfect啦。不過我相信,份量應該係可以adject嘅!


Combo 仲有個sandwich,蛋沙律三文治,感覺有d削... 如果改用homemade bun,提子麥包等可能會襯返個感覺多d。
同埋,個包味道好濃,食完好口渴,好唔清新嘅感覺...



我會encore的,juice同個salad都好啱我,期待下次再黎會有多d選擇啦!



Beauty and Juice (觀塘)
地址 : 觀塘成業街7號東廣場地下G60店
電話 : 5202 8803
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/觀塘-beauty-and-juice/468281




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...