星期一, 10月 19, 2015

迷得一陣陣~ MADIA 鑽飾MIX & MATCH~


9月12日,為了工作把旅程縮短了一天。
沖繩趕回來的翌日,仍然一個在水中央嘅心情,未能平復心情又要返工啦。不過今日係要對住啲閃令令嘅靚野,只個人都即刻醒晒!講緊嘅就係MADIA嘅鑽石首飾,咁cute嘅鑽石首飾大個女都係第一次帶咋。




今次呢個活動好特別,唔係我哋自己去揀首飾,而係由MADIA專程為我襯托出嚟嘅一套首飾。如果比著係平時嘅我,揀首飾都會都會趨向揀細細粒嘅耳環、好浮誇嘅頸飾同戒指,同埋都會係圖案為主。


當然,平日只有黑白灰嘅我,blingbling 首飾就係一身素嘅點綴,感謝MADIA比我破格一次,為我襯上Wild Treasure 鑽飾系列 
「栩栩如生的動物渾身披上絢麗奪目的鑽石及寶石,彌足珍貴,為您添上懾人魅力。 以高雅艷麗的孔雀作設計靈感,揉合高貴優雅和自然原始,打造藝術精品般的珠寶。 產品特色在於孔雀的尾部可輕輕擺動,配戴於身上盡展女性的嫵媚,搖曳生姿。」

系列以孔雀作主題,以七彩鑽石展示孔雀嘅美麗。我就最鍾意呢隻戒指啦,藍色鑽石嘅孔雀配上綠色嘅屏,好似正準備開平嘅一刻,好有蘇媚迷人嘅感覺。
 
18K/750 黑白色黃金鍍黑 鑽石/寶石/半寶石 戒指 HK$39,500

戒指係大型浮誇款,好型格啱我口味呀!


頸鏈吊墜上嘅孔雀換上一身白色閃石,孔雀屏係超有立體感嘅設計, 就好像盛開嘅孔雀屏,show off緊!吊墜整體嘅顏色都係偏向白,好elegent,好百搭,仲好襯我呢一身健康膚色添!

18K/750 黑白黃色黃金鍍黑 鑽石/有色鑽石/寶石/半寶石 吊墜 HK$18,300

耳環就係兩瓣孔雀屏,單一遠睇似係一束水滴,每一瓣水滴都係可活動架,加埋呢個下墜感同鋪滿鑽石寶石嘅表面,每一個movement都增加耳環嘅閃爍度。好young嘅配色,好elegent嘅設計!

18K/750 黑白色黃金鍍黑 鑽石/寶石/半寶石 耳環 HK$17,100

今日穿塔比較smart causal,一件白色上衣加黑色高腰中長裙,一開始見到Wild Treasure 鑽飾系列設計咁成熟,就有 "早之著得elegent d啦"嘅想法,估唔到配帶上身後,一d都唔浮誇,呢個款都幾百搭喎!



趁其他blogger 都仲未黎,緊係selfie 下先啦!




Wild Treasure 鑽飾系列 仲有其他得意動物款架,貓頭鷹一定很受小女生歡迎啦!


超萌系列,可愛動物園,一定可以帶來一天好心情!

長頸鹿:18K/750 黃色黃金 寶石/半寶石 吊墜 HK$14,900
青蛙:18K/750 紅黃色黃金 寶石/半寶石 吊墜 HK$11,200
企鵝:18K/750 黑白黃色黃金鍍黑 鑽石/經處理黑色鑽石/寶石 吊墜 HK$12,600

企鵝仔真係好得意好可愛呀!

是日第二站,去到Shangri-la出席MaBelle細味。情懷廿二周年巡禮。自己以前都有去過同類嘅VIP DAY,知道有野玩有野食有野買,今個下晝一於同好友一齊HAVE SOME FUN 啦!


啜卜,次次見到你都好想錫你一大啖!!




活動以懷舊為主題,食嘅當然係懷舊點心,白糖膏、龍鬍糖都係我第一次接觸,真係好特別!


除咗有野玩有野食有野買之外,原來仲有野學!VIP DAY 專設咗驗金區,鑽石排查區同首飾塑型區,其實係for客人驗測自已嘅首飾嘅,我呢d未見過世面嘅,梗係問好多問題啦,去到邊都學到野!





玩足一日,開心可以玩又可以同一班美女catch up,工作順利大成功!感恩!繼續努力!
剛剛開始係Facebook 都玩緊送禮呀,鐘意就黎參加啦~
【#Gi送禮】成個月都冇攪送禮啦,今次多謝MADIA送出多功能時尚袋中袋同首飾保養抹布比你同你嘅朋友,名額5名,玩法好簡單架咋! 1. 成為 Gi.C.Life 及 MADIA 嘅粉絲 2. 留言Tag 一名朋友同佢分享禮物,再tag 多...
Posted by Gi.C.Life on Tuesday, October 20, 2015

www.madia.com.hk
Facebook: MADIA https://www.facebook.com/madiahk
Instagram: madiahk



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...