星期四, 11月 05, 2015

改變舊有的我,為2016定目標~

咁快就嚟到11月,都差唔多諗下2016新目標。
2015年... 其實都唔多想回顧,記起的只有種種的不愉快。其實今年我的確得著咗好多,失去的亦談不上,但人係貪心嘅,總對現在不滿,總希望可以改變現在嘅自己,再向上多一點... #ChangeDestiny #WingsOfChange






粗粗草擬,2016年要努力項目都頗多,而共同點就係,每一樣都係一個改變,改掉我一點不良好的舊我,希望能更進步樂觀一點...

1. Design LOL
想創業想咗好多年,以前一直都係得個諗字,2015年我倆終於我起心 肝,創作設計品牌Design LOL,so far 開始咗1個月,雖然訂單仍然係0,但好評不缺。2016年最中目標就係要努力喺呢個上,唔可以再好似以往咁三分鐘熱度,無論成功與否,既然開始,就要努力到低!Nothing to lose 呀!



2. 珍惜疼我的
2015年,被自己傷害得太多...
執著、歪想、轉牛角尖... 太過於在意負面的事,反而傷害了愛我的人... 
明年,我要改變一下這個思想... 別再介意人在背後說我些什麼,真正懂我的就會明白珍惜一下眼前的一切,過到呢關,我就升呢了!
#被討厭的勇氣








3. 努力工作
來年,工作的新挑戰,全新未接觸過嘅範疇,career path 上的一大轉變,應該會好好玩的。有機會就會好好把握,全力以付,無論得失係點都好,起碼無悔!



4. 養貓咪
想了很久,婆婆媽媽咗10年...其實又唔係d咩嚴重改變,點解要比咁多借口自己唔去做?改變婆媽性格,就由明年養貓開始!



5. 半碼、再fit d!
努力打破自己記錄,放下無謂的思想,我定必可以跑得更遠..... 同更fit!!


6. 一個人的快樂
別再為任何o/事放棄自己的興趣,別無視自己曾想做的事,一個人都可以很快樂,一個人也可以成就很多。不是每件事情都要粘著其他人,習慣一下獨處,其實一個人也可以很快樂



比自己嘅目標往往都多到完成唔到,今年比較特別,目標自有一個,要長大,要成熟,做一個wise lady,得體嘅事業。其實我身邊都有好多榜樣比我學習,要升呢,要改善自己命運,應該唔係難事。


鼓勵、堅持、勇氣,呢d都唔係要人地比我,係要自己比自己先有用。講真,每次聽到SKII嘅新slogan,都好有感覺,改變自己命運,其實我地嘅做人處事嘅態度,就決定咗我地嘅命運,我唔會甘心活在負面世界當中,為自己而戰,我對我的2016非常有信心!!
共勉~



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...