星期一, 11月 09, 2015

比我幸到,試到Gigi姐手勢呀~貴茶「紅寶石紅茶」多食法



超鐘意茶嘅阿Gi,基本上唔會錯過什麼一款茶及用茶做出黎嘅食品。依家連沫茶都接受到,我簡直就可以加入tea killer 行列呀!今日去到貴茶美麗華專門店,除咗試一下最新面世嘅紅寶石紅茶外,仲有另一個目的嘅,哈哈哈哈!





有GiGi姐嘅地方,原來真係有好野食架!有幸可以試到GiGi嘅親手泡製嘅紅寶石特飲同埋甜品,估唔到我都可以講呢句 “我終於可以試到GiGi姐整嘅野食啦“!


今日嘅主要材料就係貴茶全新產品「紅寶石紅茶」,睇下簡介先:
產品來自海拔1000米以上的雲貴高原地帶,紅茶散發出來自高原獨特的松煙及桂圓香。茶味醇厚細緻,柔和爽口,持久耐泡,令人回味無窮。以傳統製茶工藝結合現代化日本生產線全發酵製作,每個製茶細節均力臻完美。茶葉全部通過香港SGS有關農藥殘留、微生物及重金屬等測試,純淨無瑕。





紅茶甘甜可口,性味甘溫,是常都會被用作茶品飲料嘅基底。但下下都用黎沖泡都好悶姐,不如攪下新意,用佢黎整下嘢食。紅茶都有好多種食法,今日GiGi姐就做咗咁以下幾個party serving 比我地試試!小食都可以健康養生。


紅茶特飲 清新嘅Cocktail drink,顏色好靚好得體呀!加入多種水果如荔枝、奇異果、藍莓,將天然果甜同茶嘅清澀味作一個中和,熱飲凍飲一樣好味,仲好健康添!Party 有佢一d都唔失禮呀!



貴茶啫喱 Gigi姐獨家創作嘅甜品,紅茶加入松煙及桂圓做出嘅啫喱,好香茶味但又唔苦澀,桂圓本身嘅甜天能法揮紅茶嘅甘味。口感好滑,軟硬度剛剛好,呢個應該係Gigi姐嘅獨門秘訣,呢個口感,自己整應該做唔到架啦。


貴茶芝麻鬆餅 就咁睇似係普通曲奇,一咬下個酥脆感好令人surprise。平時都好鐘意食Earl Grey Cookies,食完呢個,我更加鍾意茶味cookies。本以為紅茶唔會有咁濃嘅味,唔知Gigi姐泡咗幾多個茶包做到呢個味道呢?好想返屋企試下整呀!


今日嘆完Gigi姐嘅手勢突然好有開啟發,等我又攪攪新意思,開壇試下整紅茶甜品先!!


貴茶專門店
港鐵九龍塘站大堂KOT17號舖(閘內)
尖沙咀美麗華商場地庫B1019A號舖
各大超市有售
客戶熱線﹕+852 2711 3181

歡迎瀏覽:
貴茶網站:www.guitea.com.hk




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...