星期一, 4月 25, 2016

怕黑就要用啱嘅防曬 La Roche-Posay UVIDEA XL 每日高效BB霜

今年夏天遲遲都未到,太陽伯伯更加日日唔見人~ 好啦,把心一橫,不如試一試今個夏天唔曬黑,做一次白面豬啦。有頭髮邊個想做..... 講呢d,我都唔係十八廿二啦,再曬到咁黑皮膚都頂唔順啦,喺面上雀斑未完全跳躍,皺紋未起飛前,要徹底地防禦一下。


平常用嘅精華面霜都有齊美白補水功能,BB Cream 都用有防曬高的。以為自己已經做足準備,但最緊要個樣防UV 竟然冇care 到?!?! OMG, unacceptable!!!!



唔講都唔知,原來UV有分UVB,UVA,及長波UVA 咁多種,分別對皮膚有不同程度嘅影響。


UVB-波長較短,停留於皮膚表皮層,會導致皮膚曬黑,甚至曬傷。
UVA-波長較長,可穿透表皮層到達真皮,破壞皮膚彈性及膠原蛋白纖維,導致衰老及色斑問題產生。
長波UVA -則波長最長嘅UVA,對皮膚帶來嘅傷害亦係最具破壞性嘅。



前幾年我一直唔怕曬黑只怕出斑,誤打誤撞下用對了UVA,但因為長波UVA 嘅傷害實在太厲害,種係有1-2粒雀斑避開防禦,跳到皮膚表面呢。要一支連長波UVA 都可以防禦到,又有修護補水功能嘅BB Cream, 難?咁又未必~


LA ROCHE-POSAY 最新出嘅UVIDEA XL BB 每日高效BB霜就有呢個深度UVA 防曬功能啦, 有SPF50防護,預防皮膚曬紅曬傷,PA仲去到4個加咁多,雀斑想跳出黎都幾難啦。 除左抗UV、防色斑、防光老化外,BB Cream 亦特別加入LA ROCHE-POSAY抗敏溫泉水,有效能舒緩鎮靜皮膚,改善強健膚質,減少敏感反應,全面做到低敏,抗污染,抗氧化,保濕,係一支有護膚功能嘅BB Cream!


UVIDEA XL BB 每日高效BB霜 SPF50 / PPD34 / PA++++
$290 / 30ML (3種調色)

咪住先,就算講到識飛咁就要質地夠貼夠薄先啱夏天用架,等我試一試先。
先放小小上手背,待兩分鐘,邊旁位置嘅BB Cream 開始有水化嘅即象,水潤分子率先滋潤皮膚,讚!


推開時有小小杰身,要輕輕一點點細範圍推開,否則就會卡皮膚,順滑度未有乳霜般滑,但可以接受。



上完全面唔會有焗束感,皮膚感覺幾輕鬆,零負擔!遮瑕度亦都要錯,一般皮膚上嘅不均勻及瑕疵都唔會難到佢,黑眼圈、暗黃,睇睇我嘅左邊面,只用佢一支已經可以均勻膚色。


過左半日,lunch time 時個妝都仲keep 得幾好,依舊唔似有打底,皮膚感覺持續水潤。油光的確係有小小,始終大半日早上都喺冷氣房內,但出油度算可以接受。


BB Cream本身亦不會阻塞毛孔,所以只要基本清理在面上灰塵,我就好放心咁補一補防曬,為我下晝外出工作準備一下。補妝同時補埋水,成個人精神晒,見客都不失儀啦~







----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...