星期一, 4月 18, 2016

尖東四圍搵甜品,隱藏於半島中心內的Cake Square

某日姊妹二人放假一天去尖沙咀行街拍拖拖~ 行到入半島中心被門口嘅旋轉木馬蛋糕深深吸引住,再往蛋糕店內睇睇,仲有幾個多層嘅結婚蛋糕,都係好靚好精美。
妹妹對眼對食物就最敏感,正當我嘩完打算走之際,佢大叫 “家姐,佢地有賣小蛋糕架,不如買兩件Tea 丫~” 多數同妹妹出街都會一反常態,好啦,想試就試啦~









廚窗中的4件小大蛋糕中,我地揀左芒果慕絲蛋糕及法式燉蛋配上吉士杏仁醬撻。
芒果味係妹妹揀嘅,芒果係佢嘅至愛~
撻就係我嘅至愛,所以揀呢個一d都唔出奇呢~

Mango Mousse Cake 芒慕絲蛋糕 
由厚厚嘅芒果果肉包住慕絲蛋糕 ,蛋糕中間再有兩層厚厚嘅芒果,甜中帶有小小酸味,另蛋糕得到中和平衡,一d都唔膩~


慕絲蛋糕真係好軟滑,運送過程中被小路人衝左一下,蛋糕就倒了。由此證明蛋糕真材實料,無落過量魚膠片去定形,雖然比我整到個樣衰衰咁,但都冇影響到我地CAKE一CAKE 嘅雅慶~大笑過後,繼續enjoy 芒果的清香味道~


Cream Burlee with Almount tart 法式燉蛋配上吉士杏仁醬撻
法式燉蛋以蛋糕造型出現真係第一次見~ 
平時都喜歡食Cream Burlee,貪佢暖粒粒面頭嘅焦糖又脆卜卜,今次無冇焦糖,改左我最愛嘅曲奇撻皮,配搭起上黎都真係幾特別呀~


上半滑滑流嘅就係法式燉蛋,同平常嘅燉蛋有d唔同,口感上有d似慕絲蛋糕,下層撻內充滿吉士杏仁醬,喜歡食甜嘅相信都會幾鐘意呢個。撻如果可以再脆一d就好啦~





Cake Square


Unit No.G29 On Ground Floor, Peninsula Centre, No 67 Mody Road, Kowloon2947 7575www.cake2.com



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...