星期三, 4月 13, 2016

第一個十年、又一個十公里。喜愛我的Out Go 生活態度~

跑步來到第10個年頭啦~ 由頭初跟著王生的尾巴,去到今日可以完全長跑賽事。由一個肥dodo 嘅女生,到今日擁有一個可算滿意嘅身型。跑步除咗比到一個更健康嘅身體我之外,仲可以train 到我更獨立,享受獨處。

過去嘅星期六(4月2日)剛好來到第10個年頭,我又完成了多一個十公里的賽事~ 仲以最快的十公里完成,為呢10周年好好紀念一下~ Nike Women Run 2016




賽前喺IG 分享過呢張相,引起不少美女朋友注意,大家都對我呢身裝備好好奇,想知道外套同短褲嘅來源~ 喺邊買架?喺邊買架?


其實跑步除咗比到我快樂嘅感覺外,更令我愛上戶外活動同運動裝束,舒服自在。
賽前同妹妹行陣街先,外套同短褲都係來自MOTHER Outdoor Lifestyle Store,跑T同內衣來自NIKE, 跑褲就係ADIDAS。



深藍色配上螢粉detail 位嘅運動外套,平實得黎又夠sharp,我最鐘意佢嘅zip up 企領設計,護頸之餘身體都修長咗,好型~ 
外套除咗樣靚外,功能亦都一提一提,單層外套本身好輕好薄,但佢嘅keep warm 功能絕對不錯,有次著佢行山,上到山頂大風一陣陣,佢都可以擋到下風,仲將我嘅體溫trap 住添~ 
另外佢亦都係一件跣水風褸,企領加束帽,佢已經變成了落雨必備嘅跑步外套了~


短褲都係來自MOTHER 的~
本人對綠藍蘇格蘭格仔情有獨鐘,第一眼見到佢已經愛不擇手!
短褲質地較厚,行山著就阿protect,依家呢個天氣仲係涼涼地,加條leggings 就剛剛好啦~
褲頭位係以啪鈕代借鈕扣,哈哈,好方便~ 加埋褲頭有個索帶扣,瘦咗都唔怕跌褲XDXD~


話晒今次係術後復出嘅第一個賽事,唔會比自己咁大壓力。以練習嘅成績計,感恩可以喺一個鐘頭左右完成。證明咗我都康復得好好丫~ 跑了10年,呢個成績,呢一個賽事,留下了一個好好的記念。





呢篇文章,說出了我的心聲~http://fitz.hk/sports/running/10%E5%80%8B%E4%BB%A4%E5%A5%B3%E7%94%9F%E9%96%8B%E5%A7%8B%E5%96%9C%E8%B7%91%E7%9A%84%E5%8E%9F%E5%9B%A0/#.VwMJKYKXAL0.facebook

10個令女生開始喜跑的原因

MOTHER山系時尚生活概念店除咗有日常運動衫褲外,仲有好多行山用品,主要都係以登山露營為主。呢日就襯空當,試咗幾件男裝外套,買邊件比王生好呢?


呢件外套好暖保護度都好高,雖厚實但質地好靚又唔會重的的,著咗上身都好活動自如。袋口位好多,啱晒行山用,一件外套就可以袋到主要求生用品了~ 


另外一件男裝登山外套,都係企領好保暖架。同時都係多功能外套,防水之餘透氣度都好高。同類嘅外套仲有好多選擇,每一件都係有設計嘅時尚款,有功能亦唔娘~ 就算唔係行山用,買件天冷時著都好好襯丫~



行山用品,又點少得背囊。MOTHER 呢度都有d 專業級嘅行山背囊可以選擇,呢兩個都好啱我心水,邊款好睇d 呢?


下次去露營前,不妨黎一黎MOTHER睇一睇d露營用品,除左衣物,呢度仲有d露營用嘅杯碟用具等等… 有d 款都幾靚架,就算冇打算去露營,都想買返set 返屋企玩下呀~ XD


MOTHER = Mountain. Ocean. Tree. Hill. Earth. River,
MOTHER Outdoor Lifestyle Store 雲集世界各地的戶外風品牌,有別於一般戶外用品店,我們追求超越戶外用品只著重實用性的層面,把"Functional x Fashion"的風格帶給喜愛 Go Out 生活的時尚人士,將山系生活態度滲進日常生活中。
MOTHER 網羅多個來自日本的新世代山系品牌,它們秉持獨特創意,宣揚愛護地球的訊息,提供高質素的Outdoor產品予擁戴者。


MOTHER Outdoor Lifestyle Store
Shop1721, Hollywood Plaza, MongKok [Flagship Store]
K11 Art Mall Hong Kong 2/F [Pop-Up Store]
Amoy Plaza 1/F [Pop-Up Store]
http://www.motheroutdoor.com/
Facebook: MOTHER-Outdoor Lifestyle Instagram : MotherLifestyle



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...