星期三, 8月 17, 2016

髮型髮色改變命運?! Salon BOKU

對於我把 “銹“髮,我可是“照顧有加“…
除左近排開始用50惠精華育髮之外(本人的確覺得幾唔錯),平時都懶得打理一下,洗完頭吹乾一下就算… 染髮?好似好耐冇真真正正染過啦…
其實都係求其在家泡泡染髮,時間快d,但同時對頭皮都極之傷害,加上我又甚少去打理佢呢…





係架,我深明“懶女人“道理,我成日都嫌棄自己唔夠靚又唔夠fit,花好多時間去護膚keep fit 但又唔護髮,end up 出到黎只係一個皮膚比較好嘅阿婆…
本身喺香港就唔覺有問題,香港女生10個有8個都唔多打理自己d 頭髮/髮型…直至早2個月遊走在日本街頭,見到個個日本女仔嘅秀髮,compare with 我嘅銹髮,我的起心肝,返到黎香港,一定要攪攪佢~


攪攪佢第一站,先黎返個專業級染髮先啦,早幾年留短髮時間時常出入Salon BOKU,今日可算舊地重遊。
避免我又選擇困難症發作,一坐底我就同Daniel 講我想染一個返到工嘅highlight 頭,其他嘅我就交比佢啦。 (ps. 額外我仲有要求小臉蛋的. XDXDXD)



染highlight 我都預咗要一段時間,唯有手機陪我渡過,Salon BOKU 好貼心會為客人準備叉電線,染3個鐘都唔怕手機冇電啦~
加上有2個靚仔陪我傾計,更加唔怕悶~



呢個做型太似“封神“ d 角色,忍唔住要chok 一下~



3.5小時嘅highlight染髮完成,顏色同我揀嘅棕啡色好接近,真實度十足,特別一提,就完剛染完髮都無難聞攻鼻味,頭髮亦無乾燥感,仲要光澤左添~


Daniel好好仲幫我SET 埋頭,其實我冇特別地方去,只係想睇下自己曲髮係咩樣,原來鬈咗個頭連塊面都尖埋… 晚上見到朋友,佢都話我唔同左,唔只係個曲髮,而係成個氣場都唔同左,我估係個髮色令到我成個面色都紅返D,精神D。最緊要王生都主動話靚(我相信佢日日對住一個咁求其嘅我都覺得悶架啦),難度髮型真係可以改變命運?


直髮VS 曲髮,條個襯我多D 呢?
雖然只係KEEP 到一日,第2朝洗完頭都冇平時咁禾乾草,髮尾都比平時易打理左啦。
仲有個髮色好襯我,成個人都精神晒添~ 
咁大嘅改變,睇黎真係要努力打理下D 頭髮啦。比人一個好印象,自設加分位!呵呵



SalonBoku
地址: 上環文咸東街78號華東商業大廈 2101室
電話: 3151 7575
https://www.facebook.com/SalonBokuPorkyChu/




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...