星期二, 8月 16, 2016

40 Years of Love~ L'OCCITANE 40周年展覽會

天氣影響心情,呢排日日都落雨,攪到心情差晒,真係乜都唔想做,邊度都唔想去!
但係人越沉就越冇心情,開心Gi 緊係要即刻搵d 野黎cheer 一下自己啦~ 香味,係時刻要去尋找快樂幸福嘅香味~ 放工第一時間就衝去尖沙咀海港城FACESSS,出席我最愛嘅 L'OCCITANE 40周年展覽會~





L'OCCITANE 40歲啦!將FACESS 搖身一變成南法牧場咁,四周都圍繞著迷人嘅雛菊同薰衣草,好舒服,Gi 最鐘意呢d大自然同被花包圍嘅感覺,即刻成個人RELAX 晒~
場內仲有40周年限定,L'OCCITANE粉絲又點可以錯過呢! 



滿足完購物慾後,我仲去埋場內特設嘅南法花香工作坊,滿足埋DIY手癮,其實呢2個月咁忙,我都好少DIY 啦,趁呢個機會整束獨一無二嘅小花心口針比自己先~





小功具READY,見到黃色感覺好happy~ 憑感覺原來真係work,今次冇出現選擇恐懼症啦!



話咁快就整完啦,噴上 L'OCCITANE馬鞭草香水,馬鞭草有消解焦慮及壓力作用,更加可以uplift 一下花花嘅正能量~





會場嘅另一邊,仲可以做自己嘅香包,
咁多款 L'OCCITANE香水,我最鐘意嘅就係JASMINE & BERGAMOT 茉莉佛手柑,呢個都係我用開嘅香水黎架! 將香水噴係包包上面,再放入衣櫃,令衣服都沾有自己喜愛嘅味道,想開心,就係咁簡單啦~









開心又點少得影相時間~





人嘅幸福係要自己賺返黎,思想正面,好事先至會來叩門。
我呢位小天使都係一樣,上天喺我最唔開心嘅時間安排佢出現,我地互相鼓勵,互相扶持,一齊成長,希望呢個快樂泉源會繼續喺我地兩個中間不停流,40年後,一定要繼續相愛~
嘩,到時我地都成70歲阿婆了! 快樂婆婆~ 哈哈~



L’OCCITANE 40周年展覽會
日期:8月15日- 21日(星期日)
地點:尖沙咀海港城FACESSS / OT Lobby








----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...