星期日, 8月 28, 2016

勁地V面 - 狠狠地初試 UltraFormer III HIFU @ Brow Brow HK




眾所週知,我係對自己非常嚴苛嘅一個人,為咗要瘦要靚keep 住好身型,我無所不用其技。身體開始回復狀態,氣色好返好多,肉都長返d,好可惜長咗喺一d唔恰當嘅地方,真唔聽話!
身體上嘅鬼鼠肉同鬆弛,我都可以靠運動負重黎keep(我正開始咗肌肉之鍊成,一個月後再看成績!)。但面呢,真係要靠美容治療,今天就去到尖沙咀 BROW BROW 做返一個V 面HIFU Treatment。



實在相暪,今次係Gi 的第一個HIFU treatment,之前有幾次機會都泡湯,今次終於有緣再遇,仲要試嘅係最新第三代 Ultra Former 儀, 聚焦能量能更平均更深入去到皮膚筋膜層,令治療效果增加明顯有效。


「ULTRAFORMER 第三代 HIFU 獲FDA,KFDA, CE, GMB認證
HIFU是利用聚焦的方法將超聲波集中起來,以其聚焦的熱力把高能超聲波打入至4.5mm的淺肌肉筋膜層 (SMAS)。HIFU技術的熱能有效刺激膠原自我增生,令肌膚變得更有彈性。此外,HIFU所散發的熱能可令SMAS層連同肌肉及面一起收緊,達至面部輪廓提升的效果。可以改善雙下巴,鬆弛皮膚問題,鬆弛型眼袋,淚溝,頸紋,額頭眼睛嘴脣四周有皺紋也可以明顯改善。一次可keep4-6個月,連續3次可keep2年以上。」


HIFU 係一種高能量嘅治療,療程間多少都會令皮膚有d 感覺,所以事對要先敷上20分鐘舒緩膏。再用保鮮膠將面部重重包圍,萬無一失~ 


之後治療師就係面上分區,有助療程喺最安全嘅情況下進行。畫完,我地就開始啦。


治療師會先由基本度數開始,Twinnie 真係好細心亦好有經驗,由開始冇感覺,一級級咁提高度數,試到我最能忍受嘅量度。再慢慢由下巴開始、虎紋位、面頰、眼袋、眼角、太陽穴、額頭、眉。全面提升。


全面感覺最大就係下巴同Jaw line 位,骨位會有痺感,好似洗牙咁。去到打眼位要先轉一個眼頭,能量會低一d,確保對眼球無威脅。打眼嘅時間,眼神經會不由自主一邊跳動,好攪笑。


全個treatment total 45分鐘,其實敷咗麻膏加平日做開高能量美容treatment,感覺都唔會太痛太強。後來治療師先同我講我打到1.2度(最高度數1.5)。平常人打0.7 已經嘩嘩大叫,我打呢個度數仲要笑... 路,真係唔知我咁捱得架喎。





由於我打到1.2度,AMAS 層確實要多一點時間修復,所以開頭2星期會有d 腫,去到第3星期,效果開始明顯,第4-6星期效果係最靚架。



第三星期效果已經令我好滿意啦,睇下呢條JawLine,簡直係完美線條。


右邊面仲有可修正空間,留待下一次再fine-tune,但願"Jimmy" 長伴我左右 XDXD。


如果你都對Brow Brow HK 嘅 Hifu treatment 有興趣,只要預約時,講出我個英文名 - Wengi,就可以優惠價:$2880享UltraFormer III treatment 1次 (120線) 再送微晶拉提1次(總值:HK$6680)

預約Whatsapp:63382252 (Twinnie)
https://www.facebook.com/Browbrow.hk
http://www.browbrowhk.com

另外,Brow Brow HK亦推出準新娘Hifu動心優惠價,想婚前以靚靚皮膚示人~詳情與Brow Brow HK直接查詢啦。





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...