星期三, 2月 29, 2012

聽別人評架不如自己親身試~ Bliss triple oxygen instant energizing eye mask

講你知我唔鐘意洗錢你信唔信? 唔,我估我係唔捨得洗多過唔鐘意洗。
理財的事,我真的不太會。我只知即少成多,好好的儲,規舉的洗。
買東西嗎? 我比較喜歡試完再買,用得好的就跟朋友分享!不必須的就不要買。

遇到Bliss 的眼膜就是一個好例子,以前都常聽人說這眼膜有多好用,

有幾正。未真正試過又唔知既姐。這個是朋友送贈的 "喂,呢個好用呀,比塊你試下丫。"

相信這句是我們在近陣子的對話中出現最多的對白!


今天,真的擁有她了!這數星期工作忙得很,天氣潮濕又唔夠瞓,

返工忙做野,放工忙寫文。這時候用就prefect 啦!

這片眼膜的特色就是精華及眼膜分開盛。精華不被汚染,確保每一次用都係最新鮮。
只要用力一拍精華就會流向"眼膜區",待眼膜完全吸收精華後,就可取出敷在眼下。

眼膜質地很薄,還沒有敷好就已經俾我整爛左@@ 粗魯!!
下次再用我一定會更小心的!
精華真的很多,會滲出流在面上。

嘻,加多塊化妝棉,當面膜敷一像好!唔怕沾到衣服頭髮,又唔浪費!

15分鐘就好了,試用那天剛好鼻敏感發作,眼圈真的很黃,又腫得很。

看我敷了過後,即時的去黃消腫!眼角下的乾紋都即時消失了~~



本身還以為只用一次不會試出什麼效果,現親眼看見其即時急救表現,我真的五體投地!

這個真的要買回家"看門口"!
我還要好好為她寫一篇分享文,燒下身邊的朋友先!哈哈哈!燒死人燒死你!!

還有!這個這個,從Glossy box 都得來的Bliss body butter.

兩個月來她都只靜靜的坐在我化妝枱上。襯熱鬧,敷緊eyemask 時試埋佢。

一直以為佢係body butter 就以為佢會好厚身好笠,點知一啲笠既感覺都沒有,

還很水水的,很潤滋,很清爽! 比佢呃左添,這個會放左手袋隨時為肌膚滋潤一番!



今天放了自己一天假, 實則有是要辦啦~

好了起來, 化了一個紅色的妝, 好看嗎? 明天跟你們分享~


謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW

1 則留言:

  1. 呢個超好用!
    [版主回覆03/02/2012 16:13:19]真係好有即時效果呀~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...