星期二, 2月 28, 2012

阿GI二月遊。聽。學。吃。享受

上星期六真的過得非常非常充實。
下午1點,已經到了CWB,嘆口咖啡就開始今天的活動!

第一站:馬場
《旭茉JESSICACODE》「百人 實驗室·清新『型』象篇」體驗坊

已經係第四次幫Jessica 手吹雞call 人join 活動啦!
但係每次唔係撞左event 就係有約黎唔到。
好心的PR 姐姐今次容許我早走比我黎玩,仲特登留左禮物比我添,真係好感動。


當日參與既品牌有好多,如草本堂,Swiss Reborn, Delight Hydration One day color con,BioEssence 等等
好似嘉年華會咁,去到唔同既counter 試產品加級印仔。
當日最深刻既就係去到swiss reborn 既counter。差不多每一款product 都有試過呀,
雖然只係試上手,但已足夠咁夠到產品既質素,好正,好吸引呀!


雖然講座一開始我地就要走,
但拿回家的sample 我一定會細心的試,
好用的話,我又會多一件收藏品了!

第二站:銅鑼灣
Bridal Academy Kenneth Wong x Estee Lauder 化妝班

以往去的event, 所謂的"化妝班"都只是由什麼"星級化妝師"
在一早既打好底妝五官極其漂亮的混血model 面上揮幾筆就是了。
講真,我從不會太在意聽的。原因:

1. model 跟本唔化都靚。
2. 我本是單眼皮的,什麼"化係雙眼皮摺位",
我唔識,因為此摺位在我面上找不到!

但今次的化妝班,真的是一個教你如果令自己更靚的一課。
化妝本時要將美好的地方標大,再將未夠完美的地方修飾。
能化一個好妝,最重要的並不在於表面上的底妝,
而是皮膚下層的底妝。皮膚好,化妝就不會再有難度。
很多化妝師只會教你如何去遮掉暗瘡細紋,但Kenneth 反先會教我地如何好好護肌,

真正改善到皮膚問題,化起妝遇到的問題就一定會減小。
這一點就是我很欣賞的地方!


另外,開始進入上妝環節。
由選擇底妝,由base 到bb cream 再到粉底彩的選色。

Kenneth 都教得非常非常仔細,仲會拿不同同學做例子,這雙眼影如何打, 那雙眼線如果畫。
就算不關自的問題今天都學到了心得,學的更不只是如何在靚靚model 面上化妝呢!
還有,雖然今次demontrate 的是estee lauder 的彩妝,但Kenneth 都不怕我們題及其他彩妝牌子。

有問有答,很好呀。課後更留底解答問題,我都請教了一點!找天好好試一試那個化妝法先!

第三站:中環
怡足閣

很久沒"鬆一鬆"了,其實定期鬆一鬆對肌肉係好事。
像老爸的背肌,又厚又實,醫生說肌肉早已累壞了,沒有彈性。鬆開要花很長的時間。
前一年還在修讀香薰課程時,每星期都有同學為我按摩實習。但現在呢,想在港找一家合心意的地方鬆一鬆真的很難呀。
今天到這家,我只能給5分,因為價錢沒有太平宜,但服務只有一般,同埋,竟然冇按肚同前大腿。

有點失望,加上..佢地唔係咁老實。在隔離房的朋友都沒有要求加鐘,她反誤導我們以為友人想我們陪她一同加鐘,這點我不能容!
況且,技術都只是一般。

第四站:金鐘
秘苑
韓野韓野,近期我們都愛上了食韓菜,這是我們同試的第三家韓式料理。
比較起前兩家,這家味道最好了!當然價錢比較貴,地方也沒太就腳!
好,下次就帶王生來這家啦!好味!

第五站:中環
Holly Brown
食完韓野其實已經好飽啦,不過因為今日好開心,所以捉住班靚女陪我食雪糕。

這裡的雪糕口味創新,款式又多,每次來到都必試不同口味。終有一日,我一定會試晒架!

每次只要有唔開心,只要食返口雪糕就會開心返架啦!
今天用樣!依家開心返晒啦!


謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...