星期日, 2月 19, 2012

Gi 的護膚秘密,我最信懶Kiehl's [加載Kiehls 維C 淨白系列短介]

早前與友人傾開皮膚上的問題,點解我地同時用同款產品,我會覺得好好用,對佢黎講就變得有點雷呢?
我相信呢個世上沒有絕對的雷品啦,只是夾不來。友人肌油我就肌乾,兩大極端。效果當然大不同啦!
講返肌乾問題,我可是很介意繃緊乾感,甩皮就更加不容許。
所以我非常著重Daily Care, 保濕修護. 每天都讓皮膚吃個夠,皮膚就冇say 作反啦!

ps 講多句,我份人很懶的。非不得意才拿mask 來敷或上美容院做facial.
多得2年前在pretty medical 的一次"大修",依家皮膚底層健康得多了。
現時皮膚狀況..

這數月來,我都是靠以下的!



Cleaser: Kiehls Ultra facial cleanser
>>回購又回購,這支已是我的第4支了。是Kiehls 中我最喜愛的cleanser, 很少感覺到從潔面膏帶來的保濕感。
敏感少了,油脂倒塞都少出現了!

Toner: Kiehls Calendula Herbal Extract Toner
>> 久不久皮膚都個出現敏感,醫生都說我身體的敏感機制較強。特別強在眼鼻喉及皮膚上。
無啦啦會起幾粒痕爆的在面上及頸上。但每次只要塗上金盞花水,翌早敏感就消失了! 金盞花舒緩抗敏,暗瘡肌及敏感肌最啱用!

Serum on face: Cle de pau beaute serum anti taches brunes
>>年紀大了,開始要用的成熟點的護膚品,我追求的是年齡愈大,肌齡愈年輕!
今次真的感受到"一分錢一分貨"了。5個月先得黎K 左半支!皮膚多了彈性,紋少了,鎖水好像也進步了,也沒以前的暗淡。
唯一不好的,就是用了她以後,什麼神級Serum 都再也看不上眼,不歸路。


Serum on eyes: Kiehls Ultimate white darkness diminishing activaited eye treatment
>>請容許我什麼都Kiehls Kiehls Kiehls 因為我真的很愛Kiehls,  而我的皮膚沒有了Kiehls 就會作反的!
這個我也用了很久呢,推出後到現在都一直有用,多夠了? 心水清的請題題我。
用左咁耐,她的好已是理作當然的了。淨白,抗氧化。多得她及midnight recovery eye,我的敏感眼圈先可以控制得住呢!

Cream on face: Kiehls Ultimate white Advance Mositure
>>以前怕出油,一直都唔敢茶face cream. 只有用midnight recovery concentrate  就算。
但皮膚雖吃夠,但沒有鎖好,營養很快就流失了! 這個日間用的很好,清爽,薄身的,又有淨白提光作用。很好。

Cream on eyes: Goodskin lab day and night eye treatment
>>之前對佢有啲抗拒架,因為佢樣衰啦,似鬼口水,吸收度其快。輕輕按完就可以上底妝。
本身沒有什麼嚴重問題,所以用左幾個月都效果都唔錯呀! 早晚夾激,早上的forumla 保濕很好,鎖水很好,早上的無油份,用得很放心呢!
晚的cream 狀,軟身得過份(哈哈),有點難取出。不過用了眼圈真的有改善呢,本身暗黃的現在只有淡黃,遮都唔洗遮lu.




Cleaser: Kiehls Ultra facial cleanser (跟早上用的一樣)

Toner: Kiehls Calendula Herbal Extract Toner (跟早上用的一樣)

Serum on face: Kiehls High potency skin firming concentrate
>>我的包包面有大改善,大家都有目共睹。
打完Botox, 每晚都有用卵磷脂精華消脂,做了幾十發Thermage 抗鬆弛,還有用這個做firming,重點用係面朱咀角下巴位。
很見效的(當然要有恆心用啦) ~~ 另外Kiehls 的醫學去皺精華都係超正的,抽下水先!

Serum on eyes: Kiehls midnight recovery eye
>>就好似之前咁講, 靠住呢2支日夜眼部精華幫手對抗眼部氧化問題,去黃去眼圈。
眼皮位置的脫水問題都改善了。大部份因鼻敏感產生的眼部問題都改善了不少。
必定會繼續用的~~

Cream on face: Vitagreen ice cream
>>大家都見我不停大讚佢好,其實試之前真係信心不大架。以前只會對護膚品牌的skincare 有信心,現在就真的改觀了。
Ice cream 全效修護範範掂,而最喜歡既就係用後既感覺,好似有一層保護層咁,將所以"補品"封住,讓皮膚好好的吸收!
乖!慢慢食呀下!

Cream on eyes: Goodskin lab day and night eye treatment

Special Care
Lavender essential:每晚都有用薰衣草油既習慣。放鬆,relax.

你知道麻,薰衣草係其一可以直接用係皮膚上既精油,除減壓外,仲有消炎去印功效添。

卵磷脂消脂精華:包包面修得咁快都係靠佢架咋!

每晚都會塗係面朱位按摩,消脂時興合合,會感覺好喔!近排重開始塗埋byebye 肉。哈哈哈哈!$180抵爆!

補多一句啦,以上只作參考。

我是偏愛Kiehls 及薰衣草味產品既,如果你咁啱同我都有同一癖好。咁以下要介紹既就一定啱你。


早一星期前,獲Kiehls 邀請出席New Launch Introduction. 主角就係全新的維C 淨白系列。
一早收到從美國來的風,知道今年初會新出呢set babies,

作為Kiehls 頭號粉絲既我,一早就對佢地虎視眈眈。"我要擁有晒你地!!!"

詳細資料等我係用後報告時就同大家分享。今日先作一個brife intro.

全新Kiehl’s醫學革新維C淨白系列
高效淨化肌膚 回復剔透無瑕


Kiehl’s產品研發專家研製出全新一代「醫學革新維C淨白系列」Dermatologist Solutions® Clearly CorrectiveTM White,

配方專為亞洲人而設,只需要五個護理程序,便能迅速有效地將肌膚淨白,回復剔透明淨,時刻保持亮白透亮肌膚。

系列中的星級成份活性維他命C (Activated C) - 為巿面上新一代研製的維他命C衍生物,具有黑色素「反聚集」技術,

能100%主動狙擊藏於肌膚底層的頑固黑斑,有效分解聚集的色素及阻止黑色素形成。

此外,「醫學革新維C淨白系列」蘊含白樺及牡丹精華,兩者與活性維他命C結合後,

能將產品功效發揮至最佳效果:迅速地全年每天淨化肌膚,膚色顯著地變得均勻及改善肌膚的透明感,

再配合與肌膚天然皮脂非常相容的天然保濕因子,能有效提升及維持肌膚水份平衡。




維C 家庭成員(左起)
後:
醫學維C淨白爽膚水
醫學維C淨白磨砂霜
醫學維C淨白潔膚霜
前:
醫學維C淨白保濕乳
醫學革新維C淡斑精華

維他命C(淨白,抗氧化)
薰衣草(舒緩,修護)
光是這兩個原素就已經十分之吸引,再者包裝清簡我鐘意!
我已用了一星期啦! 特別喜歡Cleanser 同Serum. 非買不可!
等我再多用一排後來個更詳盡分享啦!

謝謝收看

Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow



Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...