星期二, 3月 13, 2012

防變中女大法(1) - 天天一匙Switzerland Collagen Cupal Beauty

初相識的朋友時時都以為我年紀輕 =.="
其實我只是樣子長得年輕,還有不到兩年我就變中女啦,唔想咁快變黃面婆,預防老化功夫一定唔少得。

保養品都以經轉晒做anti ageing,亦都開始在服營養產品,效果不錯,
但對近來天氣反覆時冷時熱,加上生活忙碌休息時間少,皮膚都快支持不住了,係時候要加碼!
經朋友介紹下,我開始了Cupal beauty Switzerland Collagen。

開頭朋友送左一包原味過我試試味道,早上用黎開原味粟米片, ok wor 甜甜地, 都幾好味道。


咪左website 一陣,了解左Cupal beauty既 background 加上係朋友介紹,就更加放心啦!
collagen.waifat.com.hk
後來自己都買左盒原味試下,唔知有冇效架,唔試又點知呢? 長期都會放兩包係手袋架, 一有機會就加落食物入面.
最喜歡用黎溝麥皮架啦~~ (其實... 亦都係我唔鐘意就咁沖水飲....)

最近還推出左新口味,這一包橙味就係朋友送的。
包裝上既大不同,橙味係大包裝的,隨包附上膠匙,每日分量一平匙。開水用又得,加入飲品食品中都可以架。


習慣左以無糖豆奶麥皮做早餐,日日都咁食其實都幾寡, 加入switerland collagen 為淡而無味的麥皮加上一點甜,份量更可以自己調,很好!


最緊要係, Switerland Collagen 係無糖架!!!!!!!!

本身既甜味係代糖黎既,所以肥胖人仕或減肥中既可安心食用。只係一包有膠原既代糖, good!!!


其實以原味的獨立包裝,一次過落晒一包其實都幾甜。

所以我反而喜歡橙品大包裝,早餐加大半匙係麥皮中,下午加小半匙入咖啡代替糖,比用白糖/黃糖更健康又唔會影響味道。

更加吸收到每日一匙份量,太好了。不過橙味加入coffee 個味怪怪地,下次都係用返原味好啲。

原味加橙味一共食左一星期左右,很我試多一陣再同大家分享一下功效啦!

先記錄一下依家皮膚狀況先~~~

LIKE 左個FB PAGE 未??

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...