星期三, 3月 14, 2012

推介給同樣有鼻敏症的你 - Melvita 有機蜂皇漿

每次一到轉季我既鼻敏感就會發作,眼水,鼻水,sneezing non stop. 口腫面腫黃禁禁。
親友都建議我食蜂皇漿,可以改善鼻敏感問題。

蜂皇漿唯蜂后尊享,其他蜂仔冇份食架,
蘊含多種對人體有益既營養素,不但有效改善鼻敏感,提升免疫力,仲有紓緩疲勞功效。

男友媽媽曾買我好幾款不同牌子的蜂皇漿丸,感覺真係唔錯,
精神好左,無左瞓唔醒既瞓唔夠既感覺,
鼻水同頭重重情況都改善左好多。
我更發現蜂皇產品比起其他健康產品更快吸收同身體產生很用。
服用1-2日就已經感覺到架啦!
只係auntie 介紹我試的牌子全部都好鬼貴,慳住食都要7-8百蚊1個月,
鼻水未收乾前,我個銀包都先比佢抽乾啦!


四出尋訪,先知道身邊有一天然護膚品牌一早已有推出蜂皇漿架,
講緊既就係Melvita 喇。
作為L’occitane 旗下法國殿堂級有機護膚品牌,Melvita 不只研製天然護膚品,
佢既香薰產品同純油更加吸引,純天然既essencial oil 同base oil,
款式多之餘,有一啲係市面較難見到既純油純底油佢有出,
連non blended oil 都有, 真難得!
多提一次,我是一名專業的香薰治療師。


除此之外,原來Melvita 仲要係護蜂專家。
創辨人本身養蜂,所以對天然提煉蜂蜜蜂膠有很深既經驗,唔會傷害到小蜜蜂。
我相信每希望擁有一樣東西前必定會有佢獨特既吸引處,
而護蜂呢一點就正係我選擇Melvita 既原因。


雖然玻璃小瓶獨立包裝真係有啲唔方便,
但我絕對唔會為左方便而選擇對大自然有傷害既產品
(我唔知既就另計啦! =P )

我習慣早上空腹飲,一來吸收一啲,二黎早上鼻敏感最緊要,
飲左鼻水即收,冇打克痴,極其量都係鼻痕痕啫。

用小小力就可啪斷玻璃瓶既兩端,不過每朝都好怕會整損手,
如果包裝上可以改善一下就好啦!



加少少暖水蜂蜜味道更好,我份人都真係幾麻煩,係都鐘意將啲整溝黎溝去飲。
其實蜂皇漿本身味道甜甜地都唔差架!



我同男友都係Honey Killer, 男友每日都要飲蔘蜜架,
所以買蜜糖我一啲都唔會慳,一定會買天然有功效既。


Organic Lime Tree Honey味道好,
青檸喎,預防感冒之餘仲抗衰老(拋書包),滋潤喉嚨,滋潤皮膚。
雖然佢賣成$140,不過好蜜糖,千金難求呀。
下次我會想試下橙樹蜜,可以舒緩偏頭痛架!


Melvita 有機蜂皇漿係香港難得獲有機認證既蜂皇漿,
除左擁有之前提過在蜂皇漿中可見既基本營養同功效外,Melvita 更加入美肌抗衰老元素,
全面照顧身體,皮膚,頭髮,指甲所需。
$460/20支我一啲都唔覺得貴,最緊要係見效既啫。


試左半個月啦,皮膚指甲有冇好左就真係唔知啦,
不過鼻敏感就一定有改善!
今個轉季我一粒抗敏藥都冇食過,一次醫生都冇睇過!
雖然皮膚敏感都有發下,不過一啲都唔嚴重,控制到!太好了。



今朝check 下elmo 盒,原來得返三支咋,係時候要入貨啦!



推介給同樣有鼻敏症的你!
PS.. LIKE 左h我個FB PAGE 未?? www.facebook.com/gichowengi












1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...