星期一, 3月 12, 2012

不可忽略的潮濕天護理 - Mask House Celebrity水凝再生面膜

邊個話整係乾燥天氣先要補? 我就話潮濕天氣都要補返下~
點解?? 等我講解下啦~

天氣乾時, 面上缺水會令你感覺到崩崩緊, 自自然然就會增加塗面霜的次數及分量.
但潮濕天呢? 因為塊面"痴笠笠" 再加空氣中的濕度高, 所以你就會誤以為面上水份已經足夠.
再加上天氣又焗呢... 油脂分泌就見得更旺盛, 加埋空氣中既塵埃, 你都咪話唔污濁.... @@



要控制潮濕天既油脂分泌, 保濕功夫就一定唔小得, 你知啦, 保濕度唔夠就會直接影響油脂分泌架~
你看, 就連平日唔多出瘡既我, 一到呢D天氣都總會長出油脂粒.
油脂分泌多, 倒塞左係毛孔間凸出, 形成敏感粒粒.
呢個時候就千祈唔好攪佢, 敷返快保濕Mask為皮膚注番足夠水份, 粒粒就自然消失架啦~


今日又想介紹一款新MASK.. 話說我已深深愛上 mask house 的面膜, 真係好好用.


去到萬寧先到出新野, 即刻買黎玩下先~

韓國面膜專家Mask House® Celebrity水凝再生面膜
尊貴享用殿堂級蝸牛素、蜂毒美容成分
強勢推出韓國最新科技水凝面膜系列




水凝面膜系列包括蝸牛素補濕膠原再生面膜蜂毒緊緻膠原再生面膜

兩款面膜.
補濕緊緻, 天下無敵!!!!!!!!
配合特別既面膜設計, 令精華吸收得更快..

唔... 阿GI呢個科學白痴, 對住產品介紹中既... 什麼纖維做出黎既面膜... 腦子全是"??????"
好啦, 只要試一試, 相信我一定能明白更多~ HAHAHA

面膜是水潤凝膠質地, 其實都不是什麼有趣事了... 敷上面都是貼服的, 但某些轉灣位置就一定要就一就架啦.
鼻子位都有d奇怪, 好大個gap, 所以我拎左額角位既部份剪落黎再敷~~

用下用下, 有趣既事就開始發生啦,
過左1-2分鐘, 面膜開始有輕微軟化, 其實係面膜感應了我們面上的溫度, 令其更緊貼皮膚, 溫度一致令精華更易被吸收.
15分鐘了後, 面上滋潤而且唔會有太多精華殘留在面上, 輕輕抹上爽膚水就可以了,
唔洗好似平時咁... 又要洗, 又要抹..

另外不得不提的是, 包包裡真的裝了很多精華呢.. 第一次用時太粗老.
包裝一撕開, 精華就彈到一地都係... @@ hahhahahaha


只要你唔好一邊敷一邊低頭Draw Something, 面膜其實都會乖乖地sit still 在面上既~
不過, 如果要比較, 我都係鐘意其他質地既面紙多D, 水潤凝膠質地始終都唔係我杯茶..
我都係要D多精華可以事後按面個款多D~

蝸牛素補濕膠原再生面膜
智利蝸牛素- 深層修復護膚力量 -- 具極佳的再生能力,重點保護受損細胞,為肌膚築起新一道屏障, 令臉頰膚質重煥神采,額外均衡亮澤。
透明質酸- 三重高效鎖水成份 -- 擁有最佳保濕及鎖水因子 — 膠原蛋白及透明質酸,配合載水能力極強的水凝技術,
即時滋養面部細胞,瞬間令肌膚飽滿添潤、水盈光澤。

蝸牛素蝸牛素蝸牛素蝸牛素蝸牛素
一早已經知道蝸牛素對皮膚有多好處, 保濕鎖水, 修復受損細胞, 再作出保護為強化.

你睇下我面上長的油滋敏感粒粒, 係敷面膜後的翌早已經全消了~~ 真過引~~
只要有足夠的補濕鎖水能力的, 才能發揮這功效


蜂毒緊緻膠原再生面膜
蜂毒 - 珍貴彈力抗氧成份 -- 具有深層抗氧能力,可刺激膠原蛋白及彈性蛋白的循環再生,舒緩乾燥症狀,滋潤肌膚撫平細紋,令容顏重現柔嫩,恢復彈性。
活性肽 - 非凡煥膚緊緻精華 -- 擁有卓越的緊緻元素,促進皮膚細胞分裂增生,令受損肌膚得到完美修復,並瞬間提升皮層組織密度,使其回復天然持久的彈滑緊緻。


蜂毒,被譽為天然安全的Botox療法,瞬間提升臉部輪廓、滋潤肌膚紋理,達至零毛孔效果。
聽上去已經十級吸引啦, 瘦面wor, 有邊個女仔唔想自己塊面瘦d, 看上去slim d~
只是我都明白唔係一塊兩塊mask 就能缺到好效果的, 要成功就得要付出小小恆心啦~~
好, 等我繼續好好用呢款面膜之餘, 都research 多d有關蜂毒的資料先~~~

LIKE 左個FB PAGE 未??

謝謝收看



Contact Me:
Email: wengichow@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/gichowengi
Weibo: http://weibo.com/gichow

Gi @ Y!blog
Gi @ SHE.com
Gi @ ELLE
Gi @ theZtyle
Gi @ BeautyLife
Gi @ Qooza
Gi @ Youtube
Gi @ F&B **NEW
Gi @ iMORE **NEW
Gi @ ASW **NEW





沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...